уторак, 27. јул 2010.

Vicevi 33

U zapaljenoj zgradi stoji žena s detetom i dole se okupila gomila.

Odjednom se začuje iz gomile:

- Ne brinite, bacite mi dete pre sam bio golman!

Ova malo razmišlja pa baci dete.

Odmah zatim iz gomile se začuje:

- GOOOL!

 

Horoskop jednog Etijopljanina:

Zdravlje: Jedite česće, barem jednom nedeljno.

 

Stoji pedofil sam u liftu kad ulazi mala devojčica, gleda pedofil u nju kad odjednom kaže - Evo ti bombona da te poljubim,

Na to će curica:

- Daj kesicu da ti popušim.

 

Kopaju Mujo i Haso rupu, kad kaže Haso:

- Mujo meni se nešto prijebalo.

- Pa ajde odi do Fate pa je pojebi - kaže Mujo.

- I ti se nećeš ljutiti? - pita Haso.

- Neću bolan šta bi se ljutio - odvrati Mujo.

Vraća se Haso nakon par sati:

- Dobra je Fata, ali sva je nikakva, ne miče se, hladna je, ne vrišti, uopšte me nije doživela. A kaže Mujo:

- Pa bravo Haso, za koga misliš da kopamo ovaj grob

 

Sedeo tvor na grani i uživao. Kad odjednom, nešto krcnu, grana se odlomi, i tvor pade sa 5 metara na zemlju. Nakon sat vremena on se budi i gleda oko sebe. Pita se:

- Gde sam ja ovo, ma ko sam ja uopšte?

Odluči on da pita prvu osobu koju bude sreo. Tako se on šeta i sretne lisicu, pa je pita:

- Dobar dan, da li mi možete pomoći i reći ko sam ja?

Lisica će na to:

- Beži da te ne pojedem!

On se jadnik uplaši i pobegne. Ide on nekog drugog da upita, kad eto ide vuk i tvor će njemu:

- Dobar dan, da li...

Vuk ga odmah prekida i govori mu kako će slatko da ga pojede, i on se uplaši i opet pobegne. Šeta se on dalje i vidi zekinu kućicu. Pokuca tvor a zeka upita:

- Ko je?

Tvor će na to:

- Pa ne znam, zato sam i došao da mi pomogneš, da mi kažeš ko sam.

- Ja se tuširam i ne mogu da izađem, ali ti opiši svoj izgled pa ću ti ja pomoći.

Tako tvor počne da se opisuje:

- Mali sam, crn sam, dlakav...

Zeka ga tu prekide, pa ga upita:

- A jel' smrdiš?

- Auuuuu, još pitaš, žestoko smrdim!

- Ma znam, ti si pička.

 

Kartaju se patuljci u jednom sobičku u raju, kad neko divljački poče da lupa na vrata.

-Ko je, povikaše patuljci.

Javi se paničan glas:

- Devica Marija, brzo otvorite, proganja me neki manijak i hoće da me siluje!

- Daj, pusti nas na miru! Slože se patuljci i nastave kartati. Nakon par minuta ista priča.

- Ma pusti nas kravo, kartamo. I tako još par puta, kad odjednom pauza od pola sata. Patuljci se začude pauzi, kad se odjednom začuje lagano kucanje na vrata.

- Ko je sad?

Sa druge strane mazni glas odgovara:

- Marija!

 

Kuca Mujo kod vidovite Zorke na vrata.

Zorka:

- Ko je?

Mujo:

- E jebem te vidovitu!

 

Došla Ciganka kod sina. Pre nego što je išta rekla, sin je upita:

- Mamo, da li sam ja lep?

- Naravno sine, lep si k'o ikona!

- Kako to mamo, k'o ikona?

- Pa lepo, kad te vide, svi se krste!

 

Na ulazu u jedan restoran stoji sledeći natpis:

"Jela od pečuraka naplaćujemo unapred!"

 

Uči Zemunac papagaja da priča:

- Reci šta je!

Papagaj ćuti.

- 'Ajde, reci šta je!

Papagaj opet ništa.

- Alo bre, reci šta je!!

I papagaj najzad progovori:

- Šta je. Šta je.

- Šta bre ti meni šta je, a?!

 

- Nije ptica sve što leti, reče guska i upade u avionski motor!

 

Priča Lala svojima:

- Išao ja pustinjom i nigde nikoga, nigde ničega, sam pesak, kada odjednom lav, a ja, šta ću gde ću, pa na drvo...

Pa zar nisi rekao da nema nigde ničega?

- Nema tu ima nema kad naiđe lav...

 

Da li Etiopljana ima više na severu ili na jugu Afrike?

Zavisi od vetra.

 

Na pustoj plaži Mujo se skine do i zapliva daleko od obale. Posle nekog vremena, vraća se i vidi da pored njegove odeće sedi neka devojka i čita knjigu. Mujo ne izađe iz vode nego zaroni, izvadi nekakav lavor, pokrije sramotu i onda priđe devojci:

- Kako se zove ta knjiga što čitaš? - pita Mujo.

- Kako se čitaju tuđe misli - kaže devojka.

- Pa šta ja sad mislim? - pita Mujo.

- Ti misliš da lavor ima dno - odgovori devojka.

 

Došao Miloš Obrenović kod age. I kako je aga bio šaljivdžija, krene on da zeza Miloša:

- Miloše, reci "dva"!

- Dva!

- Jebo te ja! Ha ha ha ha ha!

Smeje se aga, smeje, pa reši da zeza Miloša još malo:

- Miloše, kaži "tri"!

Miloš gleda, gleda, pa na posletku kaže:

- Tri!

- Jebali te mi!!!

Aga se smeje, umire od smeha, ne može da dođe sebi od smeha, kako je lepo zeznuo Miloša. A Miloš stao, pa razmišlja. Razmišlja on par minuta, pa kaže:

- Aga, kaži: "četiri"!

Aga gleda, razmišlja šta li je to Miloš smislio sa "četiri"? Pa na kraju pobedi radoznalost i on kaže:

- Četiri!

A Miloš kaže:

- Jeb'o ti ja mater!

 

Nakon operacije grudi pita doktor pacijentkinju:

- I, jeste li zadovoljni sa veličinom?

- Da doktore, ali ja imam još jednu želju, želim da imam malo krupnije oči.

- Nema problema. Sestro pokažite gospođici račun.

 

Kako da znaš da je u inkubatoru beba iz Zemuna?

Ima zatamnjena stakla.

 

Kako se udvara Crnogorac?

Kaže:

- Ja se tebi sviđam, a ti meni?

 

Šta kaže plavuša kad se brani u sudu?

- To nisam ja, to je moja šauma!

 

Uđe super riba u autobus pun ljudi. Nema slobodnog mesta. Šta će, stane ona nasred autobusa i odjednom prdne. Misli se: Šta sad da radim, poješće me blam? Uhvati se za rukohvat i počne da ga okreće gore-dole, tek toliko da se čuje neki zvuk sličan prdežu. Priđe joj neki lik i kaže:

- Ma, ni blizu.

 

Pita profesor u školi decu, šta lepo miriše?
Deca odgovaraju: ruže, parfemi, šume, slatkiši....itd itd.
Profesor kaže:

- Tako je deco, ali  pogleda malog Muju i pita ga:

- Što tebi lijepo miriše?.
Kaže mali Mujo:

- Pička!
Profesor poludi, otera malog Muju kući i kaže da sutra dođe otac u školu na razgovor.
Sledeći dan dolazi mali Mujo u školu bez oca i profesor ga pita:

- Gdje ti je otac?
Mali Mujo mu odgovara:

- Otac mi je rekao kome pička ne miriše taj je peder, a on sa pederima ne razgovara.

 

Kako Mujo psuje sina:
- dok je sin mali: JEBEM TI MATER,
- posle 10 god.: JEBA
ĆU TI MATER,
- posle 20 god.: JEBO SAM TI MATER,
- posle 30 god.: JEBO TI PAS MATER!!!

 

Što kaže Taliban kad ga pozoveš na kavu?
- Možda naletim.

 

Razgovaraju dva oženjena muškarca srednjih godina:
- Bože.
Što ovo vreme leti!
- Bome imaš pravo. Eto dva puta pojebeš ženu i prođe godina.

 

Mali Ivica dolazi doma posle vrtića i govori svojoj majci:
- Mama, mama, sada znam kako ćeš dobiti novu bebu!
- Pa kako, Ivice?
- Mama i tata se skinu, onda tatina piša naraste, onda je on stavi u mamina usta i nakon nekog vremena mama dobije bebu.
- Ma ne, dušo, tako mama ne dobija novu bebu. To je kako mama dobiva nove cipele.

 

Odvezao Mujo zgodnu žensko u nekakvu prirodu, i tamo se taman sprema da počne radnju, kad će ona:

- Znaš, ja sam radna devojka... ovo će te koštati 50 evra.

Mujo plati, obavi posao, srede se ono i krenu polako nazad. Kad će Mujo:

- Znaš, ja sam taksista, vožnja nazad košta 70 evra!

 

Voze se dva tipa u autu, skroz mrtvi pijani.

- 'Ajde, hoćemo li skoro stići u grad?

- Hoćemo, evo sad česće gazimo pešake.

- Može li to još malo brže?

- Ne znam, čoveče, ti voziš!!!

 

Smuvao se lik sa curom i cura mu predlozi da se kresnu kod nje u stanu i ovaj pristane. Kad su stigli i ušli u sobu cura predloži da ugase svetlo. Cura se skine i lik počne da joj liže sise. Malo levu, malo desnu sve dok ne naiđe na treću između. Malo se začudi ali aj sad i nastavi. Sutradan se budi i zaprepašteno je upita:

- Pa gde ti je treća sisa?

- Joj hvala ti, to mi bio čir, a ti si ga isisao..

 

Šta bude kada muškarac govori prljavštine ženi?

Optužba za seksualno uznemiravanje!

Šta bude kada žena govori prljavštine muškarcu?

Telefonski račun, 21.50 za minut, plus PDV!

 

Baba šalje dedu u prodavnicu opominjući ga:

- Senilan si, matori, ne zaboravi, treba da kupiš dve stvari: hleb i mleko. Jesi li

upamtio dve stvari?

- Jesam - odgovara deda. - Dve stvari.

Vraća se deda iz prodavnice i donosi četkicu za zube.

- Jesi li ti normalan? - počne da viče baba. - Lepo sam ti rekla dve stvari i to

nisi mogao da zapamtis. Gde ti je pasta?

 

U Južno Africkoj republici belac zgazi dva crnca, jedan proleti kroz šoferšajbnu, a drugi odleti 10 metara, sudija osudi prvog što je nezakonito provalio u auto, a drugog što je pobegao sa lica mesta.

 

Oće ciganka da rodi dete (9-to po redu), a ciga ni da čuje.

Ciganka: Ajde cigo još jedno šta nam fali?

Ciga: Marš bre, ja da 'ranim još jedna usta!

Ciganka: Ajde cigo još jedno molim te!

Deca: Stvarno ćale mog'o bi da napraviš još jedno da imamo s nečim da se igramo....

Šta će ciga, napravi još jedno i rodi se mali. Nakon tri nedelje vraća se ciga ss deponije, a klinci urlaju: ćale, beba upala u bunar i udavila se!

Ciga: Jebo vas on, nije vam dugo trajao.

 

Razgovaraju uz kaficu dve babe, pa će jedna:

- Ko kaže da nemam dobro pamćenje - evo vidi: ovo mi je šaka (pa pokaže šaku), ovo mi je ruka (pokaže ruku).

Podigne ruku, zagleda se ispod pazuha, pa će:

- Ali otkud mi pička ovde?

 

Ulazim ja u samoposlugu a kod vrata prosijak.

-Ajd' sine daj mi molim te nešto siće da se lečim od Alchajmerove bolesti!

- Može matori, može, al' molim te podseti me kad budem izlazio.

 

Zima, beskućnik se smrzava ispod nekog prozora, a pritom je još i gladan.. moli on boga: - Daj mi bože neku hranu samo da preguram ovo noć!

U tom trenutku ispred njega padne poveće parče mesa i beskućnik ga halapljivo pojede! Ubrzo zatim pade još jedno parče mesa i beskućnik ponovo pojede... u znak zahvalnosti bogu, beskućnik podiže glavu ka nebu kad na prozoru vidi gubavca kako kida komade mesa sebe i govori:

- Voli me, ne voli me, voli me, ne voli me…..

 

Kaže Hitler jevereju

- Aj bacaj kocku ako dobijes 1, 2, 3, 4, 5 ubijemo te.

Pita jevrej:

-A ako dobijem 6???

- Bacaš ponovo.

 

Pozove Hitler jevreje i kaže prvom da skoči u vis, a ovaj skoči metar, daju mu krišku hleba, dođe drugi skoči 1,5m, njemu daju mu još veću krišku hleba i dođe treći motivisan skoči 3m.

- Ovaj može da preskoči ogradu, ubijte ga.

Нема коментара:

Постави коментар