уторак, 27. јул 2010.

Dečiji biseri 3

Mali genijalci

Odgovore su davala deca iz vrtića. 

Zašto je Bog stvorio mamu?
1. Ona jedina zna gde se nalazi selotejp.
2. Većinom da čisti na
šu kuću.
3. Da nam pomogne izaći od tamo gde smo se rađali.


Kako je Bog stvorio mamu?
1. Koristio je prašinu, ba
š kao svi mi.
2. Magijom plus super snagom i sa puno mešanja.
3. Bog je stvorio moju mamu sasvim jednako kao mene. Samo je koristio veće delove.


Od kojih sastojaka su napravljene mame?
1. Bog je napravio mame od oblaka i anđeoske kose i svega lepog na svetu sa samo mrvicom zloće.
2. One su morale početi od kostiju muškarca. Onda valjda koriste puno špage, mislim.


Zašto ti je Bog dao ba
š tvoju mamu, a ne neku drugu?
1. Jer smo u rodu.
2. Bog je znao da me ona jako voli, vi
še nego što bi me druga mama volela.


Kakva je tvoja mama bila kao devojčica?
1. Moja mama je uvek bila moja mama i ništa drugo.
2. Ne znam jer nisam bila tamo, ali rekla bih da je bila prava šefica.
3. Rekli su da je nekada bila jako dobra.


Što je mama morala znati o tati pre nego su se venčali?
1. Njegovo prezime.
2. Morala je znati njegovu prošlost. Kao, je li lopov? Napije li se od piva?
3. Zaradi li najmanje 800 dolara godišnje? Je li rekao NE drogama i DA kućanskim poslovima?


Zašto se tvoja mama udala za tvoga tatu ?
1. Moj tata ku
va najbolje špagete na svetu. A mama voli puno jesti.
2. Postala je prestara da bi učinila i
šta drugo s njim.
3. Moja baka kaže da tada mama nije imala kapu za razmišljanje na glavi.


Ko je šef u tvojoj kući ?
1. Mama ne želi biti sef, ali mora biti jer tata je takav blesan.
2. Mama. Možeš to zaključiti po inspekciji sobe. Ona vidi stvari ispod kreveta.
3. Mislim da je mama, ali samo zato
što ona mora napraviti puno toga više nego tata.


Koja je razlika između mame i tate ?
1. Mame rade i na poslu i kod kuće, a tate rade samo na poslu.
2. Mame znaju kako razgovarati sa učiteljicom, a da j
e ne isprepadaju.
3. Tate su visoki i jaki, ali mame imaju istinsku snagu, jer nju moraš pitati ako želiš prespavati kod prijateljice.
4. Mame imaju magiju, one čine da se osećaš bolje bez lekova.


Što tvoja mama radi u slobodno vreme ?
1. Mame nemaju slobodno vrijeme.
2. Kad to čuje, onda pla
ća račune ceo dan.


Kad bi mogli promeniti jednu stvar na svojoj mami, što bi to bilo?
1. Ima neku čudnu ideju da stalno trebam spremati svoju sobu. Rešio bih se toga.
2. Učinila bih moju mamu pametnijom. Tada bi znala da je sve skrivila moja seka, a ne ja.
3. Volela bih da se reši onih nevidljivih očiju za koje kaže da ih ima na leđima.


- Jutros me bolelo grlo pa sam primio inekciju. Sad me boli dupe!
- Naš auto je stariji od mene. Tata i mama su prvo njega stvorili.
- Ribe smrde od glave, a tate od nogu!
- Naš deda je otišao na onaj svet. Taj kad negde ode, ne zna da se vrati!
- Sutra se posti. Tada se jede sve ono što se drugim danima ne voli.
- Medved prespava zimu jer ga baka ne budi za školu!
- Tata je skinuo kaiš. Ali opet su meni spale pantalone!
- Kupio sam dedi šahovsku čitanku. Da me više ne bruka u parku!
- Jedva čekam da završim fakultet pa da ništa ne radim!
- Izgleda da smo u našoj kući brat i ja opozicija. Uvek mi dobijemo batine.
- Tata puši na muštiklu, deda na lulu, a brat i ja na tavanu!
- Jedva čekam da mi deda da džeparac pa da budem svoj čovek!

Нема коментара:

Постави коментар