понедељак, 18. јануар 2010.

Rekli su... 08

1.            Dobar brak bio bi između slepe žene i gluvog muškarca. (Onore de Balzak)

2.            Većina oženjenih muškaraca podseća me na orangutane koji pokušavaju da sviraju violinu. (Onore de Balzak)

3.            Život muškarca je slava, život žene je ljubav. (Onore de Balzak)

4.            Ko kontroliše prošlost, kontroliše budućnost, ko kontroliše sadašnjost, kontroliše prošlost. (Džordž Orvel)

5.            Niko ne grabi vlast s namerom da bi je se odrekao. (Džordž Orvel)

6.            Svrha šale nije da čoveka potceni, nego da ga podseti da ionako nije dovoljno cenjen. (Džordž Orvel)

7.            U vremenu u kome je obmana opšta pojava, govoriti istinu ravno je revolucionarnom delu. (Džordž Orvel)

8.            Najkraći put da se rat završi je da ga izgubite. (Džordž Orvel)

9.            Najkraći način da se okonča rat je da ga izgubite. (Džordž Orvel)

10.        Ozbiljan sport nema nikakve veze sa fer-plejom. To je rat, nedostaje samo pucnjava. (Džordž Orvel)

11.        Onaj ko kontroliše prošlost, kontroliše i budućnost. Onaj ko kontroliše sadašnjost, kontroliše prošlost. (Džordž Orvel)

12.        Smeh je najbolji način da se gotovo sasvim izbriše udaljenost između dva čoveka. (Viktor Borg)

13.        Ukoliko samo jednu osobu nagnam da obriše suzu radosnicu, biće to moja najveća nagrada. (Viktor Borg)

14.        U očima Velikog Duha svaki je čovek dobar. (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

15.        Orao ne mora da se pretvara da je vrana. (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

16.        Pogledajte, prijatelji, došlo je proleće. Zemlja je radosno prihvatila zagrljaj sunca i mi ćemo uskoro videti plodove njihove ljubavi. (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

17.        Beli čovek zna da mu nisam ukrao ni zemlju ni novac. Zašto me onda optužuje da sam lopov? (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

18.        Da je Veliki Duh želeo da budem beo, takvim bi me stvorio. (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

19.        Bog me je učinio Indijancem. (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

20.        Zar je pogrešno voleti svoje? Zato što mi je koža crvene boje? Zato što sam Sijuks? Zato što sam rođen tamo gde mi je otac živeo? Zato đto bih život dao za svoj narod i zemlju? (Bik Koji Sedi poglavica Sijuksa)

21.        Budi pažljiv kad govoriš jer od reči gradiš svet oko sebe. (Vučji Plašt poglavica Čejena)

22.        Jezik može da obesi čoveka brže od konopca. (Mali Vuk poglavica Sijuksa)

23.        Dok hodaš stazom života, ne lišavaj druge ljude njihove sreće. (Mali Pas poglavica Sijuksa)

24.        Ne nasleđujemo zemlju od naših očeva, već je pozajmljujemo od naše dece. (Medved Koji Udara poglavica Sijuksa)

25.        Ne sudi o svom komšiji pre nego što si dva meseca hodao u njegovoj obući. (Mokro Lice poglavica Sijuksa)

26.        Ono što si video dobro upamti, jer ono što nisi video odleteće s vetrom. (Mladić Koji Se Plaši Konja poglavica Sijuksa)

27.        Luk nikada ne spava. (Glatko Lice poglavica Arapaha)

28.        Rana od strele pretvoriće se u krastu, osušeni cvet ponovo će procvetati, ali rana od zle reči nikada ne zaceljuje. (Satanta poglavica Kajova)

29.        Žalost koju nosi dete jednaka je teretu koji nose odrasli, ali je ono nosi na vrlo slabim plećima. (Baster Kiton)

30.        Kći zavisti je kleveta. (Đakomo Kazanova)

31.        Rodio sam se kada me je poljubila. Umro sam kada me je ostavila. Živeo sam tih nekoliko nedelja dok me je volela. (Hemfri Bogart)

32.        Toliko je mnogo devojaka i žena, a tako malo prinčeva. (Lajza Mineli)

33.        Neka odgovor kritičarima budu ćutanje i ravnodušnost jer su bolji od ljutnje i prepiranja. (Đoakino Rosini)

34.        U tišini noći često sam čeznula da čujem bar nekoliko reči ljubavi od jednog čoveka, mnogo više nego aplauz hiljada i hiljada ljudi. (Džudi Garland)

35.        Hrabrost je posebna vrsta znanja i uči nas kako se treba plašiti onoga čega treba da se plašimo i kako da se ne plašimo onoga čega ne treba da se plašimo. (Platon)

36.        Čak i Bog voli dobru šalu. (Platon)

37.        Lažne reči nisu grešne same po sebi, ali grehom mogu da zaraze dušu. (Platon)

38.        Prepostavljamo da u politici svako ko dobije glas zna kako se upravlja državom. Ali, kad smo bolesni, mi ne tražimo najlepšeg niti najrečitijeg lekara. (Platon)

39.        Ako želite da uradite nešto veliko, uložite u to svoj život. (Platon)

40.        Nepotpuno je zanimati se samo za spoljne stvari i ne stići upoznati samoga sebe. (Platon)

41.        Kako možemo da dokažemo da li u ovom trenu spavamo, te su sve naše misli zapravo snovi, ili smo budni i razgovaramo. (Platon)

42.        Strahovi kod čoveka ne ostaju nikada isti: jedni nastaju, drugi odlaze (Platon)

43.        Čestit čovek zadovoljava se da sanja o onome što pokvarenjak sprovodi u delo. (Platon)

44.        Prednost u životu ima onaj koji se lati nečega o čemu su drugi tek počeli da govore. (Džon Kenedi)

45.        Ne smemo dozvoliti svojim strahovima da nas sprečavaju u ostvarivanju naših nada. (Džon Kenedi)

46.        Oprosti neprijateljima, ali nikada ne zaboravljaj njihova imena. (Džon Kenedi)

47.        Kad jedan film uspe, onda je to profit. Kad nema uspeha onda je to umetnost. (Džon Hjuston)

48.        Potop nije uspeo: ostao je čovek. (Arhimed)

49.        Govori da te vidim. (Sokrat)

50.        Treba više strahovati od ljubavi žene, nego od mržnje muškarca. (Sokrat)

51.        Lenjivci nisu samo oni koji ne rade, već i oni koji mogu da rade bolje. (Sokrat)

52.        Ja znam samo jedno, a to je da ništa ne znam. (Sokrat)

53.        Moj savet je da se oženiš: ukoliko nađeš dobru ženu, bićeš srećan, a ako ne, postaćeš filozof. (Sokrat)

54.        Sreća je prirodno bogatstvo, a izobilje neprirodno siromaštvo. (Sokrat)

55.        Brak je nešto zbog čega se čovek uvek kaje, bilo da ga sklopi ili ne sklopi. (Sokrat)

56.        Nikada se ne čudim što vidim ljude zle, ali se često čudim što ih ne vidim da se stide. (Džonatan Svift)

57.        Kritika je porez koji svaki čovek mora da plati javnosti da bi stekao pravo na priznanje. (Džonatan Svift)

58.        Obećanja liče na koru od pite budući da se lako lome. (Džonatan Svift)

59.        Svakome bi se sopstveni život učinio mnogo lepši kad bi prestao da ga upoređuje sa životom svojih suseda. (Henri Fonda)

60.        Bez obzira da li mislite da nešto možete ili mislite da nešto ne možete- u pravu ste. (Henri Ford)

61.        Ko prestane da uči, star je, bez obzira da li mu je dvadeset ili osamdeset godina. (Henri Ford)

62.        Za mene je svejedno da li radnik stiže iz Sing Singa ili sa Harvarda. Mi zaposlimo čoveka, a ne njegovu prošlost. (Henri Ford)

63.        Ukoliko me ljudi poyuruju, ja im uvek naglasim da imam još samo jednu brzinu i to onu sporiju. (Glen Ford)

64.        Najvrelija mesta u paklu rezervisana su za one koji su u životu sve prihvatali klimajući glavom. (Robert Kenedi)

65.        Kad čovek prizna neku svoju grešku, verovatno je pametniji nego što je bio kad je tu grešku počinio. (Robert Kenedi)

66.        Čovek koji obećava sve neće, sasvim sigurno, ništa od toga ispuniti. Onaj koji je previše obećao, u nameri da obećanje ispuni, u opasnosti je da se posluži nečasnim sredstvima. On je, dakle, na putu propasti. (Karl Jung)

67.        Vaše vizije postaće vam jasne jedino kad pogledate u svoje srce. Onaj koji gleda napolje, sanja. Onaj koji gleda unutra, budi se. (Karl Jung)

68.        Neki veruju da svet osvetljava sunce, a ne ljudsko oko. (Karl Jung)

69.        Protraćeni život roditelja bitno utiče na ponašanje njihove dece. (Karl Jung)

70.        Da bih krenuo ka istini, morao sam da se povinujem nekom unutarnjem zakonu koji mi je bio nametnut i nije mi dao slobodu izbora. (Karl Jung)

71.        Ja sam ja i neću da  potčinim svoj ukus jednodušnom sudu čovečanstva. Ako ne volim neku stvar, ne volim je, to je sve. Ne vidim nikakav razlog da se  pretvaram da volim nešto samo zato što većina voli ili se pretvara da voli. (Džek London)

72.        Za većinu ljudi život je kao loše vreme: stanu i čekaju da prođe.(Džek London)

73.        Ničega u životu se ne treba plašiti. Sve oko nas traži samo da se razume. (Marija Kiri)

74.        Naučnik u svojoj laboratoriji nije običan tehničar: on je istovremeno i dete koje se suočava s prirodnim pojavama koje ga opčinjavaju kao da su iz bajke.(Marija Kiri)

75.        Devet desetina mudrosti sastoji se u tome da budete mudri u pravom  trenutku. (Teodor Ruzvelt)

76.        Snagu, hrabrost i poverenje postižeš svakim iskustvom u kome stvarno smeš da pogledaš strahu u lice. Moraš uraditi ono što misliš da ne možeš. (Eleonor Ruzvelt)

77.        Ljude moramo ocenjivati prevashodno prema njihovim porocima. Vrline se mogu odglumiti, poroci su uvek pravi. (Klaus Kinski)

78.        Flertovati bez dubljih namera isto je, otprilike, kao planirati putovanje, a nemati prevoz. (Marčelo Mastrojani)

79.        Žene su nalik na kišobran: nekoliko zahvata i stvar je već napeta. (Marčelo Mastrojani)

80.        Očajanje je svojstveno onima koji ne mogu da shvate uzroke zla, koji ne vide izlaz i koji su nesposobni da se bore. (Lenjin)

81.        Laž rečena više puta postaje istina. (Lenjin)

82.        Jasno vidiš samo ako gledaš srcem. Suština je nevidljiva ako gledaš očima. (Antoan de Sent Egziperi)

83.        Prava ljubav je nepresušna: što više pružaš, više dobijaš. Ako vodu uzimaš sa pravog izvora, što je više crpiš, biće je sve više. (Antoan de Sent Egzeperi)

84.        Samo se srcem može videti na pravi način- suština je očima nevidljiva. (Antoan de Sent Egziperi)

85.        Istinska ljubav je bezgranična- što je više daješ, više i primaš, kao kad odeš na izvor- što više vode pokupiš, još obilnije će teći. (Antoan de Sent Egziperi)

86.        U svakom čoveku postoji duša pesnika koji je mlad umro. (Antoan de Sent Egziperi)

87.        Ako želiš da napraviš lađu, ne pozivaj ljude da skupljaju daske i ne nameći im pravila gradnje. Radije im budi žudnju za beskrajnim prostranstvom mora. (Antoan de Sent-Egziperi)

88.        Borba za slobodu čoveka i nije ništa drugo nego borba za oslobađanje  od predrasuda. (Miroslav Krleža)

89.        Mrak i najružniju ženu pretvara u zagonetnu lutku. (Miroslav Krleža)

90.        Veliki ludi su veći zato što im se glave izdižu iznad naših, ali su im noge isto tako nisko kao i naše. (Miroslav Krleža)

91.        Ljudi čitaju kako hoće, a ne kako je napisano. (Miroslav Krleža)

92.        Ja sam onaj koji mora da umre kad dođe vreme za umiranje i zato me pustite da živim onako kako želim. (Džimi Hendriks)

93.        Usamljenost stoji kraj prozora, okreće glavu dok ulazim u sobu i ja vidim po njenim očima da me je čekala. (Suzan Vega)

94.        Jedno dete uvek može da nauči odraslog trima stvarima: da bude zadovoljan bez razloga, da se uvek nečim zanima i da ume da zahteva svim silama ono što želi. (Paolo Koeljo)

95.        Sve bitke u životu služe da nas nečemu nauče – uključujući i one koje gubimo. (Paolo Koeljo)

96.        Majke su uvek mlade. I moja majka je mlada. Majka nikad ne stari. Ja sam za svoju majku uvek dete i za nju nikad nisam ostario. (Branko Radičević)

97.        Sve istine koje se prećute postaju otrovne. (Zaratustra)

98.        Bolje mala istina, nego velika laž. (Galileo Galilej)

99.        Sve istine lako je razumeti kad su otkrivene, teškoća je u tome da se otkriju. (Galileo Galilej)

100.    Utelovljenje stvara osamljenje, osamljenje stvara različitost, različitost stvara upoređivanje, upoređivanje stvara nemir, nemir stvara čuđenje,čuđenje stvara divljenje, divljenje, pak, čežnju za promenom i spajanjem. (Tomas Man)

101.    Uz velikog čoveka često idu i velike greške. (Tomas Man)

102.    Na duže staze, istina koja ranjava bolja je od laži koja godi. (Tomas Man)

103.    Čovek koji je previše dobar za svet, često nije dobar za svoju porodicu.(Tomas Man)

104.    Kad planiramo potomstvo, moramo imati u vidu da vrline nisu nasledne. (Tomas Man)

105.    Nil Armstronag je bio prvi čovek koji je hodao po Mesecu. Ja sa m prvi čovek koji se upiškio u gaće na Mesecu. (Baz Oldrin)

106.    Bolje stalno imati enciklopediju pri ruci, nego se praviti pametan. (Alfer Nobel)

107.    Nada je veo prirode pomoću koga se krije golotinja istine. (Alfred Nobel)

108.    Ako neka država želi da bude prava pravcata država ona mora da ima pivo i aerodrom. Puno pomaže ako ima odličan fudbalski tim ili nuklearno oružje. (Frenk Zapa)

109.    Prolećem priroda kaže: ŽURKA!!! (Robin Vilijams)

110.    Bolje nikada ne voleti, nego voleti pa izgubiti. (S.R.)

111.    Možda je ova planeta pakao neke druge planete. (Milić od Mačve)

112.    Ženiti se mlad- prerano je, a star- prekasno je. (Vuk Karadžić)

113.    Ako svako uradi onoliko koliko je sposoban, narod neće propasti. (Vuk Karadžić)

114.    Ako se bojiš usamnjenosti, ne ženi se. (Čehov)

115.    Medicina je moja zvanična žena, a literatura mi je ljubavnica. Kada se od jedne umorim, noć provedem sa onom dugom. (Anton Čehov)

116.    Život je- kad nije psihološka izmišljotina- teška stvar. (Anton Čehov)

117.    Samo u teškim vremenima ljudi razumeju kako je teško biti gospodar svojih osećanja i misli. (Anton Čehov)

118.    Svako ima istog Boga, samo se ljudi razlikuju. (Anton Čehov)

119.    Kad sija, i na groblju je veselo. (Anton Čehov)

120.    Kad nema pravog, čovek živi od fatamorgane. (Anton Čehov)

121.    Čovek je ono u šta veruje. (Anton Čehov)

122.    Drugi deo života kod pametnog čoveka sastoji se u oslobađanju od ludosti i predrasuda i pogrešnih mišljenja koje je stekao tokom prvog dela života. (Anton Čehov)

123.    Ja sam za smrtnu kaznu, ona spašava ljudske živote. (Nensi Regan)

124.    Žena je kao kesica čaja: ne možeš da zaključiš koliko je jaka dok je ne staviš u vrelu vodu. (Nensi Regan)

125.    Još jedna ovakva pobeda i s nama je svršeno. (Pir)

126.    Žene su u prednosti nad muškarcima: ukoliko ne mogu da dobiju ono što su naumile jer su suviše pametne, dobiće to ako budu glupe. (Jul Briner)

127.    Da sam malo skromniji, bio bih savršen. (Ted Tarner)

128.    Učiteljima sam objasnio užas koji osećam pred matematikom i odvratnost prema dugom učenju, pa su oni uticali na mog oca da mi dopusti da sledim sopstvene sklonosti. (Luis Bunjel)

129.    Luda ljubav prema snu (zadovoljstvo da sanjam, potpuno lišeno svakog pokušaja objašnjenja) jedna je od osnovnih sklonosti koje su me približile nadrealizmu u filmu. Kažem: ako moj film bude kratak, staviću u njega neki san. (Luis Bunjuel)

130.    Svaki čovek ceni sebe više nego druge ljude, ali mišljenje drugih ljudi o sebi uvek ceni više nego sopstveno. (Marko Aurelije)

131.    Porazno je kad u životu pojedinca pre klone duh nego telo. (Marko Aurelije)

132.    Pogledaj u dubinu svoje duše. Tu ćeš naći izvor prave sreće, izvor nepresušan, samo valja da ga neprekidno dubiš. (Marko Aurelije)

133.    Porazno jekad u životu pojedinca duh klone pre nego telo. (Marko Aurelije)

134.    Život čovekov je onakav kakvim ga oblikuju njegove misli. (Marko Aurelije)

135.    Koliko ću živeti, to je stvar tuđe volje, ali od mene zavisi da, dokle god živim, živim kao čovek. (Marko Aurelije)

136.    Ne dozvoli da te uznemire spoljašni događaji ili zlonamerni ljudi, ne dozvoli da neko naseli tvoju dušu. (Marko Aurelije)

137.    Najbolja osveta je ne postati nalik svom neprijatelju. (Marko Aurelije)

138.    Ko greši, taj greši na svoju štetu, a onaj koji je nepravedan, taj je prema samom sebi nepravedan jer pokazuje da je zao. (Marko Aurelije)

139.    Načelno govoreći, ljude je lakše ubediti činjenicama koje su oni sami otkrili, nego onima koje su pale na um drugima. (Blez Paskal)

140.    Žena vlast i puška nikom se ne daju. (Miloš Obrenović)

141.    Prijateljstvo i novac. Ulje na vatri. (Mario Puzo)

142.    Ma kako retka prava ljubav bila, češća je od pravog prijateljstva.

143.    Moja muzika vuče korene iz mog detinjstva. To su muzički koreni zakopani u najcrnjoj zemlji. (Rej Čarls)

144.    Treniraš čitav život za deset sekundi trke. (Džesi Ovens)

145.    Patriotizam je seme svih ratova. (Gi de Mopasan)

146.    Ako drvo nije cvetalo u proleće, uzalud ćeš tražiti plodove u jesen.

147.    Patriotizam je nesumljivo aktuelan. To je osećanje koje čini narod i svakog pojedinca odgovornim za život zemlje. Bez patriotizma nema takve odgovornosti. Ako ja ne mislim o svom narodu, onda nemam dom, nemam korene. Jer, dom ne predstavlja samo komfor, već i odgovornost za red u njemu, odgovornost za decu koja žive u njemu. (Ruski Patrijarh Aleksej II)

148.    Pucanje žice na violini za vreme koncerta shvatio sam kao izazov. Ja sam umetnik i morao sam da pokušam da stvorim muziku s onim što mi je ostalo. (Jicak Perlman)

149.    Sanjaj kao da ćeš živeti doveka, živi kao da ćeš umreti danas. (Džems Din)

150.    Mastilo učenjaka svetije je od krvi mučenika. (Muhamed)

151.    Znate li u čemu je vaš problem? Niste gledali dovoljan broj filmova jer su odgovori na sve životne zagonetke sadržani u njima. (Stiv Martin)

152.    Ovaj film je koštao 31 milion dolara. Za tolike pare mogao sam da osvojim neku zemlju. (Klint Istvud)

153.    Treba znati prošlost da bi se razumela sadašnjost. (Karl Sagan)

154.    Nikada nisam upoznao nekog ko je kao mali govorio: Želim da porastem i postanem kritičar. (Ričard Prajor)

155.    Nisam ni Atinjanin ni Grk već građanin sveta. (Diogen)

156.    Više vredi za narod jedno stručno uređen arterski bunar, česma, nego sve pravoslovne i krivoslovne crkve i manastiri. (Vasa Pelagić)

157.    Nekada su oštre reči ubojitije od metaka. (Oto fon Bizmark)

158.    Život svakog čoveka je bajka ispisana božjom rukom. (Hans Kristijan Andersen)

159.    Ja sam zapravo pripovedač. Kad sednem za klavir, ja slušaocima saopštavam bajke. (Net King Kol)

160.    Nisi pijan dokle god možeš da ležiš na podu bez pridržavanja. (Din Martin)

161.    Kad su ljudi tužni, obično ništa ne rade. Samo sede i plaču nad svojom sudbinom. Samo ljudski bes i gnev donose promenu. (Malkolm X)

162.    Ko god je izjavio da novac ne može da kupi sreću sigurno nije znao gde da ide u kupovinu. (Bo Derek)

163.    Ne volim spanać. Nisam ga voleo ni kao dete kada me je mama terala da ga jedem. Sada sam predsednik SAD-a i rešio sam da ga nikada više i ne pomirišem. (Džordž Buš)

164.    Čoveku je draža korica hleba ako je pojede u miru, nego gozba priređena sa nervozom. (Ezop)

165.    Kad bi kompozitor mogao rečima da iskaže ono što želi, ne bi se mučio da komponuje. (Gustav Maler)

166.    Naučio sam da hrabrost nije odsustvo straha, nego njegovo prevazilaženje. Hrabar čovek nije onaj koji se ne plaši, nego onaj koji savlada strah. (Nelson Mandela)

167.    Dokle god se budemo samo hvalili, slabosti i pogreške prikrivali, u povesnici učili koliko je ko od naših predaka junačkih glava odrubio, a ne i gde je s puta sišao, donde ćemo hramati i ni za dlaku nećemo biti bolji. (Jovan Sterija Popović)

168.    Najvažnije među prijateljima nije ono što se kaže, već ono što nije potrebno da se kaže. (Alber Kami)

169.    Ipak moramo priznati da, uprkos svim plemenitim vrlinama, čovek još na sebi nosi neizbrisiv pečat svog niskog porekla. (Čarls Darvin)

170.    Možeš da oslepiš ako ti je svaki dan isti kao i prethodni. Svaki dan treba da bude drugačiji i da donese novo čudo. Samo treba pomno obraćati pažnju na to čudo. (Paolo Koeljo)

171.    Nije bitno da li yaista plačeš, nego da li publika misli da ti stvarno plačeš. (Ingrid Bergman)

172.    Raduj se danu kada ćeš, pošto se on okonča, biti u potpunosti zadovoljan. Biće to dan kada si imao mnogo toga da obaviš, a sve obaveze već si okončao. (Margaret Tačer)

173.    Razlika između pop i rok muzike je u tome što vam prva kazuje šta je dobro a druga šta je loše. (Bono Voks)

174.    Flertovanje je isto što i poigravanje s papučicom za gas u kolima. Ne zakočiš li na vreme, snosićeš posledice. (Demi Mur)

175.    Verujte, nema razlike između žene koja se šminka i vojnika koji čisti pušku. Oboje u planu imaju smrtonosan naum. (Bob Houp)

176.    Čovek bez mašte je čovek bez krila. (Muhamed Ali)

177.    Oni koji ubacuju listiće u glasačke kutije ne odlučuju ni o čemu. Oni koji broje glasove, odlučuju o svemu. (Staljin)

178.    Mudro dete zna ko mu je pravi otac. (Homer)

179.    Tvrdica ne može da učini ništa korisnije i bolje nego da umre. (Martin Luter)

180.    Od svih mojih hiljadu uzdaha nijedan nije tako gorak i tako velik kao kratki deo vremena koji sam bez tebe proživela. (Kleopatra)

181.    Samo čvrst kostur navika održava čoveka uspravnim. (Virdžinija Vulf)

182.    Mase više veruju velikim lažima nego malim. (Adolf Hitler)

183.    Promašio sam poziv i to mi je život učinilo srećnim. (Nikola Pašić)

184.    Jedan trenutak sreće vredi hiljadu godina slave. (Volter)

185.    Voda i vazduh, dve osnovne materije od kojih zavisi život, postale su svetske kante za đubre. (Žak Kusto)

186.    Da smo samo logični, budućnost bi stvarno bila turobna. Srećom, mi smo više od toga: kao ljudska bića imamo veru, nadu i rad. (Žak Kusto)

187.    Pravim bogatašem može se msatrati samo onaj ko poseduje srce voljene osobe. (Greta Garbo)

188.    Biti filmska zvezda znači da te ljudi sagledavaju iz svih mogućih uglova. Nikada te ne ostavljaju na miru i osećaš se kao progonjena zver. (Greta Garbo)

189.    U Holivudu kažu da bi trebalo opraštati neprijateljima, budući da ne znaš s kime ćeš od njih morati da radiš. (Lana Tarner)

190.    Čak i paranoici imaju istinske neprijatelje. (Henri Kisindžer)

191.    Divno je biti slavan. Čak i kad se dogodi da dosađuješ ljudima oni su uvereni da je to njihova greška. (Henri Kisindžer)

192.    Jeste, učestvujem u stvaranju sjajnih filmova, ali često poželim da su se ti nezaboravni trenuci odigrali u stvarnom životu. (Džejn Sejmur)

193.    Inflacija je kada platiš petnaest funti za frizuru koja vredi deset, a svestan si da si za isto šišanje frizeru davao pet funti kada si imao kosu. (Šon Koneri)

194.    Ako znanje znači lepotu, kako to da onda niko ne pravi frizuru u biblioteci? (Lili Tomlin)

195.    Pesnik je oduvek bio onaj koji u drugima leči bolest od koje sam umire. (Branko Miljković)

196.    Nadaj se najboljem, očekuj najgore. Život je pozorišna predstava koju nismo uvežbali. (Mel Bruks)

197.    Od svih ljudskih osobina uljudnost je najveća smetnja čoveka. Ako je imaš, smetaš onima koji nisu takvi, ako je nemaš, svi te izbegavaju. (Širli Meklejn)

198.    Čini mi se da je žena muškarac koji je baš dobro uspeo. (Marčelo Mastrojani)

199.    Sama činjenica da je neko odabrao da se bavi novinarstvom već je dokaz neke greške u njegovoj ličnosti. (Lindon Džonson)

200.    Iza svake uspešne žene stoji neki muškarac. (Helga)

Нема коментара:

Постави коментар