понедељак, 18. јануар 2010.

Rekli su... 07

1.            Mislim da ne postoji građanin koji bi podneo da gleda kako se prave zakoni i kobasice. (Oto fon Bizmark)

2.            Nikad čovek ne stigne tako daleko kao onda, kad ne zna kuda ide. (Oto fon Bizmark)

3.            Ja nisam ženomrzac. Naprotiv, obožavam ih, ali one mi nisu ravne. (Entoni Kvin)

4.            Tek kada ispunjava poresku prijavu o svojim prihodima, čovek uviđa koliko bi novca uštedeo da ga uopšte nije imao. (Fernandel)

5.            Pre mene još nijedan vladar nije znao šta može sebi da dozvoli. (Neron)

6.            Neki ljudi imaju vangogovo uvo za muziku. (Bili Vajlder)

7.            Pokušajte za trenutak da zamislite vašu zbunjenost ako biste, u carstvu nebeskom, otkrili da je Bog crnac. (Robert Kenedi)

8.            Mudra devojka udaje se za mladića koji je odslužio vojsku. On zna da čisti, da krpi, da namesti krevet, vešt je u pružanju prve pomoći, zadovoljan je sa malo novca i malo slobodnog vremena, a uz to je naučio da zapovesti izvršava bez pogovora. (Piter Selers)

9.            Kad prijateljica postane skupa za izdržavanje, onda treba da je oženiš. (Piter Selers)

10.        Sve što neki čovek može da zamisli drugi ljudi će ostvariti. (Žil Vern)

11.        Mi se ponašamo prema ovom svetu kao da imamo još jedan u rezervi. (Džejn Fonda)

12.        Umetnost ne bi trebala da postane popularna, već publika treba da postane  umetnička. (Akira Kurosava)

13.        Ne hvalite se programom. Program danas ima svaka veš mašina. (Vladimir Bulatović Vib)

14.        Prvo si čovek u senci, zatim si čovek sa senkom, najzad si senka od čoveka. (Vladimir Bulatović Vib)

15.        Demokratija je kad nisi zatvoren zato što si bio otvoren. (Vladimir Bulatović Vib)

16.        Juče su napali dimničara. Rekao je da je njegova stvarnost crna. (Vladimir Bulatović Vib)

17.        Javio mi se uhoda. Kaže: Budi dobar danas. Umoran sam, nemogu da te pratim. (Vladimir Bulatović Vib)

18.        Želi moj kraj jer znam njegov početak. (Vladimir Bulatović Vib)

19.        Jadna je pravda koja mora da se pravda. (Vladimir Bulatović Vib)

20.        Kod nas je toliko svetinja da čoveku ostaje samo da se krsti. (Vladimir Bulatović Vib)

21.        Kad je satira na pola koplja, to je znak daje sloboda umrla. (Vladimir Bulatović Vib)

22.        Godine kod nas su ili sušne ili kišne, ali su sve istorijske. (Vladimir Bulatović Vib)

23.        Sve što ste obećali narodu, narod vam je omogućio da imate. (Vladimir Bulatović Vib)

24.        Kad neko od mene traži zajam, ja uvek pitam za savet svog advokata. Ako on na to kaže- da, onda uzimam drugog advokata. (Henri Ford)

25.        Ja nikada ne protivrečim svojoj ženi. Radije sačekam neko vreme da ona sama to učini. (Hemfri Bogart)

26.        Mnogo cenim Betovena, a naročito njegove pesme. (Ringo Star)

27.        Kompjuter je najgenijalniji produkt ljudske lenjosti. (IBM reklama)

28.        Da mi je neko rekao da ću jednog dana postati papa, mnogo bih marljivije studirao. (Papa Jovan Pavle II)

29.        I glupost je dar od Boga i zato se ne sme zloupotrebljavati. (Papa Jovan Pavle II)

30.        Nikada nisam pisao muziku koju sam želeo da pišem. Uvek sam pisao muziku da bih imao šta da jedem. (Ludvig van Betoven)

31.        Muzika je posrdnik između duhovnog i čulnog života. (Ludvig van Betoven)

32.        Prinče! Ono što ste Vi, postali ste rođenjem. Ono što sam ja postao, postigao sam svojim delom. Prinčeva je uvek bilo i biće ih na hiljade. A Betoven je samo jedan. (Ludvig van Betoven)

33.        Mržnja je najdugovečnije zadovoljstvo: ljudi vole na brzinu, ali mrze natenane. (Lord Bajron)

34.        Stajao sam među njima ne osećajući da im pripadam, u gomili misli koje nisu bile kao njihove. (Lord Bajron)

35.        Engleska zima prestaje u julu i počinje u avgustu. (Lord Bajron)

36.        Znak starosti je kada između dva iskušenja izaberete ono koje vam omogućava da se do devet uveče vratite kući. (Ronald Regan)

37.        Politika bi trebalo da bude druga najstarija profesija. Međutim, došao sam do zaključka da je veoma slična prvoj najstarijoj profesiji. (Ronald Regan)

38.        U velikoj ste prednosti kada vas izaberu za predsednika države. Već sledećeg dana vaše svedočanstvo iz srednje škole postaje strogo poverljiv document. (Ronald Regan)

39.        Osiguranje za nezaposlene unapred je plaćen raspust za neradnike. (Ronald Regan)

40.        Žene su uspele da fiziku postave naglavce, što su im kraće suknjice, utoliko više vrućine isijava iz njih. (Piter Selers)

41.        I u kraljevskoj kući čovek uči onako kako majmuni uče, posmatrajući roditelje. (Princ Čarls)

42.        Nije teško komponovati, ali je strašno teško suvišne note pustiti da padnu na sto. (Johanes Brams)

43.        Narodi sveta danas su nalik na grupu planinara međusobno povezanih užetom. Ili će se zajedno uspeti do vrha ili će zajedno pasti u ponor. (Mihail Gorbačov)

44.        stariji veruju u sve, ljudi srednjih godina sumnjaju u sve, mladi znaju sve. (Marlon Brando)

45.        Opšte mišljenje nije najmerodavnije. (Đordano Bruno)

46.        Nevolja kompleksa niže vrednosti je u tome što ga imaju pogrešni ljudi. (Alek Ginis)

47.        Nema mnogo ljudi koji sebi mogu da priušte najveće bogatstvo koje postoji na svetu- sopstveno mišljenje. (Alek Ginis)

48.        I među damama ima razlike. Žena postaje prava dama tek kad od svog muškarca napravi džentlmena. (Alek Ginis)

49.        Ono što se kod muškaraca zove glupost, kod žena je lukavstvo. (Alek Ginis)

50.        Ljubav je kao supa, prve kašike su suviše vrele, poslednje suviše hladne. (Džoan Kolins)

51.        Niko me na svetu nije pokorio, nego ja sam sebe. (Aleksandar Veliki)

52.        Ocu dugujem što sam živ, a učitelju dugujem što živim dobro. (Aleksandar Veliki)

53.        Teši me što sam žena, jer znam da se u protivnom ne bih ni jednom oženila.(Ava Gardner)

54.        U dugove sam upadala uvek kad bih počela da trošim onoliko novca koliko sam prijateljicama govorila da zarađujem. (Ava Gardner)

55.        Cenzori zadržavaju najbolja mesta za sebe. (Ava Gardner)

56.        Ne razumem ljude koji vole da rade i pričaju o tome kao da im je to dužnost. Za mene, ne raditi ništa je kao da plutaš u toploj vodi. Savršenstvo. (Ava Gardner)

57.        Žalim prošlost, nadam se budućnosti, nezadovoljan sam sadašnjošću – to je moj život. (Petar Ilič Čajkovski)

58.        Književnost postaje živo sećanje nacije. (Aleksandar Solženjicin)

59.        Veliki pisac je, tako reći, vlada u senci u svojoj zemlji. Zbog toga nijedna vlast nije volela velike pisce, već samo one male. (Aleksandar Solženjicin)

60.        Nad ljudima možete da imate moć dok im nešto ne oduzmete. Kad čoveku sve uzmete, on postaje otporan na svakog moćnika. (Aleksandar Solženjicin)

61.        Nije me do propasti dovelo moje mišljenje, već mišljenje drugih. (Alfons Fransoa de Sad)

62.        Politika je suprotnost muzici: obećava sve, a ne ispunjava ništa. (Marija Kalas)

63.        Trebalo bi doneti zakon koji bi zabranjivao ljudima da teraju decu muzičare da nastupaju u najranijem detinjstvu. Svako dete treba da proživi detinjstvo na najlepši mogući način. (Marija Kalas)

64.        Ko se u sopstvenom društvu ne oseća dobro, taj je obično u pravu. (Koko Šanel)

65.        Postoji vreme za rad i vreme za ljubav. Ne preostaje nam vreme ni za šta drugo. (Koko Šanel)

66.        Ženama je lepota potrebna da bi ih muškarci voleli i glupost da bi one volele muškarce. (Koko Šanel)

67.        Muzika je dovoljna za život. Ali, život nije dovoljan za muziku. (Sergej Rahmaninjov)

68.        Upoznati muziku samo čitajući o njoj isto je kao voditi ljubav preko pošte. (Lučano Pavaroti)

69.        Filmovi su mi oduvek bili dosadni, posebno oni u kojima ja glumim. (Robert Mičam)

70.        Rađamo se sami, živimo sami i umiremo sami. Samo kroz ljubav i prijateljstvo možemo za trenutak da stvorimo iluziju da nismo sami. (Orson Vels)

71.        Ne molim se jer ne volim da dosađujem Bogu.(Orson Vels)

72.        Bože daj mi tri blagoslova: SMIRENOST da prihvatim stvari koje ne mogu da izmenim, HRABROST da izmenim stvari koje mogu da izmenim, MUDROST da uvek mogu da ih razlikujem. (Vladika Nikolaj)

73.        Bože blagoslovi onoga ko ulazi u ovaj dom, zaštiti i sačuvaj onog koji izlazi iz njega, i daj mir onom ko u njemu ostaje. (Vladika Nikolaj)

74.        Laskanje je kao lažan novac, ono čini siromašnijim onoga koji ga prima. (H.Dž.Vels)

75.        Zima mi u kosi, ali me je u srcu večno proleće. (Viktor Igo)

76.        Zima je na mojoj glavi, ali u mom srcu- večno proleće. (Viktor Igo)

77.        Muzika izražava ono što ne može biti rečeno, a nemoguće ga je prećutati. (Viktor Igo)

78.        Uspeh rata procenjuje se po veličini štete koju je naneo. (Viktor Igo)

79.        Ljubav ne poznaje srednji put: upropasti ili spase. (Viktor Igo)

80.        Četrdeseta je starost mladosti, pedeseta je mladost starosti. (Viktor Igo)

81.        Nevino srce najjača je od svih sila. (Viktor Igo)

82.        Muzika izražava ono što se ne može rečima iskazati, a što nije moguće prećutati. (Viktor Igo)

83.        Smeh je sunce koje uklanja zimu s ljudskog lica. (Viktor Igo)

84.        Ljubav ne poznaje srednji put: upropasti ili spasi. (Viktor Igo)

85.        Nevino srce jače je od svih sila. (Viktor Igo)

86.        Ideje ne mogu da se kreću unazad isto kao ni reka. (Viktor Igo)

87.        Uspeh rata procenjuje se po veličini štete koju je naneo. (Viktor Igo)

88.        Glupost govori, taština dela. (Viktor Igo)

89.        Opreznost je najstarije dete mudrosti. (Viktor Igo)

90.        Imaj hrabrosti za velike bolove u životu i sttrpljenja za one male. A kad vredno završiš svoje dnevne obaveze, u miru idi na počinak. Bog je budan. (Viktor Igo)

91.        Razmišljanje je rad mozga, sanjanje je njegovo zadovoljstvo. (Viktor Igo)

92.        Mojsije je, ne trepnuvši okom napisao: Bog drži u svojoj ruci srce kraljeva. To je nemoguće iz dva razloga, zato što Bog nema ruke i zato što kraljevi nemaju srca. (Viktor Igo)

93.        Na vreme sam naučio da je greška prijateljski se smešiti nekome ko te pravi budalom. (Marsel Prust)

94.        Trenutak pobede suviše je kratak da bi se živelo zbog njega i ničeg drugog. (Martina Navratilova).

95.        Ne podnosim žene koje podnose piće. (Čarls Dikens)

96.        Boj se ovna, boj se govna, a kad ću živeti. (Meša Selimović)

97.        Sva obećanja na ovome svetu uglavnom su obmana taštine, u potpunosti se predati nečemu i ostvariti nešto vredno i važno najsigurniji je put. (Mikelanđelo)

98.        Jedan kompromis je dobar i trajan u slučaju da su njime nezadovoljne obe strane. (Henri Kisindžer)

99.        Svaki put kada dajem nekome jedno upražnjeno mesto, stvaram stotinu nezadovoljnika  i jednog nezahvalnika. (Luj IV)

100.    Ukoliko želiš da drugi budu zadovoljni, pokaži samilost. Ako ti hoćeš da budeš zadovoljan, osećaj sažaljenje. (Dalaj Lama)

101.    Lepo je biti glumac, divno je biti žena, ali najlepše je kad postanete najdraža prijateljica svoje dece. (Ingrid Bergman)

102.    Šarm je ono što vam ostaje kada sve drugo prođe. (Alen Delon)

103.    Ako nas je Bog stvorio na svoju sliku i priliku, mi smo mu to dobro vratili. (Volter)

104.    Niko ne zamera ženi što kupuje šešir da bi razbila monotoniju. A sad mi recite, zar se može celog života nositi jedan isti muž. (Elizabet Tejlor)

105.    Bruka nikada ne ide na životinju, nego na čoveka. (Matija Bećković)

106.    Budala ima mnogo. Konkurencija je ogromna. (Matija Bećković)

107.    Šah- to je moj život. Ali, moj život nije samo šah. (Anatolij Karpov)

108.    Živi brzo, umri mlad, budi lep leš. (Džems Din)

109.    Život je velika škola. Vuče te i udara, ali- podučava. (Nikita Hruščov)

110.    Svi političari su isti. Obećavaju da će sagraditi most čak i kad ne postoji reka. (Nikita Hruščov)

111.    Ekonomija je stvar koja ne poštuje naše želje. (Nikita Hruščov)

112.    Političari su svuda isti: obećavaju da će podići most čak i tamo gde uopšte nema reke. (Nikita Hruščov)

113.    Rano sam prestala da verujem u Deda Mraza. Kada me je majka povela da ga vidim, on me je zamolio dam u dam autogram. (Širli Templ)

114.    San svakog muškarca je da bude san jedne žene. (Barbra Strejsend)

115.    Biti uspešan za mene je kada možeš sebi da priuštiš da pojedeš samo gornji, slatki deo parčeta lubenice, a ostatak ostaviš u tanjiru. (Barbra Strejsend)

116.    Makar svet propao samo da se ja osvetim. (Sirano de Beržerak)

117.    Ne volim skupe poklone jer ne volim da me kupuju. (Princeza Dajana)

118.    Ne nazivajte me ikonom. Ja sam samo obična majka koja pokušava da pomogne svojoj deci. (Princeza Dajana)

119.    Čini samo ono što ti srce nalaže. (Princeza Dajana)

120.    Kažu da je bolje biti siromašan i srećan nego bogat i jadan. Kako bi bilo da se postigne saglasnost i da čovek bude umereno bogat i umereno srećan? (Princeza Dajana)

121.    Najkraće reči  da  i  ne  zahtevaju najviše razmišljanja. (Pitagora)

122.    Svako se može naljutiti- to je lako. Ali, naljutiti se na pravu osobu, u pravoj meri, u pravo vreme, zbog valjanog razloga i na pravi način- to nije lako. (Aristotel)

123.    Sedeći i odmarajući se i duša postaje razumna. (Aristotel)

124.    Majke su vezane za svoju decu više od očeva budući da pouzdano znaju da su njihova. (Aristotel)

125.    Niko ne voli onog čoveka koga se plaši. (Aristotel)

126.    Sedeći i odmarajući se, duša postaje razumna. (Aristotel)

127.    Istina je teška, zato se malo njih usuđuje da je nosi. (Aristotel)

128.    Stidljivost je ukras mladosti, a bruka starosti. (Aristotel)

129.    Mnogo je teže snaći se u miru nego pobediti u ratu; plodovi pobede biće izgubljeni ukoliko mir nije dobro organizovan. (Aristotel)

130.    Političari nikada nemaju mira jer uvek teže ka nečemu što je iznad same politike: slavi i moći. (Aristotel)

131.    Siromaštvo je majka revolucije i zločina. (Aristotel)

132.    Sva ljudska delanja imaju jedan ili više od ovih sedam uzroka: slučajnost, narav, prisilu, naviku, razlog, strast i žudnju. (Aristotel)

133.    Moja najbolji prijatelj je onaj koji, želeći mi dobro, u moju korist radi (Aristotel)

134.    U čemu je prednost lažljivaca? I kad govore istinu, niko im ne veruje. (Aristotel)

135.    Nada je san budnog čoveka. (Aristotel)

136.    Presto se može napraviti bajonetima...ali se na njemu ne može dugo sedeti.(Boris Jeljcin)

137.    Bolje je biti nesrećan u Rols Rojsu nego u tramvaju.(Aristotel Onazis)

138.    Ako spavate tri sata manje noću, za godinu dana uštedećete mesec dana života. (Aristotel Onazis)

139.    Politika je rat bez prolivanja krvi, rat je krvava politika. (Mao Cedung)

140.    Malograđanin je onaj koji sam sebe ceni više od drugih. (Maksim Gorki)

141.    Samo majke mogu da misle na budućnost jer one su je rodile kroz svoju decu. (Maksim Gorki)

142.    Laž je- vera robova i gospodara. Istina je- Bog slobodnog čoveka. (Maksim Gorki)

143.    Najlepši je užitak i najveća radost života osećati da si ljudima potreban i drag. (Maksim Gorki)

144.    Ljudi ponekad lažu zato što to zahteva pristojnost. (Maksim Gorki)

145.    Strah je za dušu isto toliko zdrav koliko i kupanje za telo. (Maksim Gorki)

146.    Tuga se pojavljuje u obliku griže savesti. Tek kada neko umre, čovek shvata da se nije nimalo potrudio da bude bolji prema njemu dook je bio živ. (Horhe Luis Borhes)

147.    Ne znam da li ono što pišem pričinjava nekome radost. Ali, ja sam mnogo radostan dok pišem. Možda je to sasvim dovoljno da bi se ocenilo moje pisanje. (Horhe Luis Borhes)

148.    Biti romantičan jeste način na koji čovek oseća život. (Horhe Luis Borhes)

149.    Najveći nedostatak zaborava je to što on ponekad uključuje i sećanje. (Horhe Luis Borhes)

150.    Čitanje u kome ne preovladava zadovoljstvo nije korisno. (Horhe Luis Borhes)

151.    Čovek se ne zaljubljuje u drugu osobu zbog onoga što ona govori jer uvek pričamo o nečem nevažnom. (Horhe Luis Borhes)

152.    Skromnost, to je jedan vid mudrosti. (Horhe Luis Borhes)

153.    Književnost je u celini fantastična, kao i jezik.Sama pomisao da svet možemo prikazati rečima zadivljujuća je. (Horhe Luis Borhes)

154.    Sreća je divna, ali čovek unapred zna da se ona može promeniti dok se u nesreći sadrži čovekova želja za njenom promenom. (Horhe Luis Borhes)

155.    Pred ljubavlju se čovek oseća jednako bespomoćno kao i pred mladošću. (Horhe Luis Borhes)

156.    Plašim se jedino besmrtnosti duše. Znam da moram umreti, ali bih voleo da umrem potuno. (Horhe Luis Borhes)

157.    Pohlepa za materijalnim je još jedna glupost. Naime, poznajem i bogate i siromašne ljude i nisam primetio da su bogati srećniji od ostalih. Mada ni beda nije vrlina, niti je u naročitoj prenosti. (Horhe Luis Borhes)

158.    U novogodišnjoj noći pišem pesme ili čitam stihove da bi se ispunilo predskazanje mog prijatelja koji je govorio da će ono što neko bude radio te noći- raditi cele godine. (Horhe Luis Borhes)

159.    Posle smrti moje majke bio sam ophrvan tugom koja se pojavila u obliku griže savesti: tek kada neko umre, čovek shvati da se nije nimalo potrudio da bude bolji prema njemu dok je bio živ.(Horhe Luis Borhes)

160.    Lakše je umreti za religiju nego u njoj živeti. (Horhe Luis Borhes)

161.    Putovanje avionom beskrajno su dosadna, kao i sve ono što kompanije čine da vas zaštite. Objavljuju, na primer, Stavite pojas, iskačite... Ako putujete vozom, ništa vam ne kažu ni u trenutku udesa. (Horhe Luis Borhes)

162.    Čitanje i pisanje nas približava istinskoj sreći. (Horhe Luis Borhes)

163.    Kad je čovek zaljubljen, on ne može lako da se oslobodi ljubomore i zato mi se čini da je prijateljstvo uzvišenije. (Horhe Luis Borhes)

164.    U književnosti, kao i u svakom drugom poretku, ne postoji čin koji nije kruna beskrajnog niza razloga i izvor beskrajnog niza posledica. (Horhe Luis Borhes)

165.    Najstarija i najjača čovekova emocija je strah, a najstarija i najjača vrsta straha je strah od nepoznatog. (Hauard Lavkraft)

166.    Žena je crnac sveta.(Joko Ono)

167.    Na ovom svetu odvajkada jedan kuka, drugi peva. Kuka ko mora, peva ko sme. Nikada nije bilo da svi kukaju. (Dobrica Ćosić)

168.    Mladost je pre svega nepravedna. Ne misli o groblju. Ne voli da pamti. Mladost je sebična. Smišlja sutra. (Dobrica Ćosić)

169.    U politici, kao i u životu, ne može se boriti s onim koji više neće da se bori.(Nikola Pašić)

170.    Lažov počinje time što pretpostavlja da laž naliči na istinu, a završava time što istina naliči na laž. (Onore de Balzak)

171.    Osećanje koje čovek najteže podnosi, naročito kada ga zasluži, jeste sažaljenje. (Onore de  Balzak)

172.    Prijateljstvo traje sve dok je jedan od prijatelja uveren da je nadmoćniji od onog drugog. (Onore de Balzak)

173.    Prava majka nikada nije besposlena. (Onore de Balzak)

174.    Jednakost može da bude zakonom propisana. Međutim, niko neće uspeti da je sprovede u delo. (Onore de Balzak)

175.    Muža će najbolje osvetiti ženin ljubavnik. (Onore de Balzak)

176.    Usamljenost je divna, ali potreban je neko da ti kaže da je usamljenost divna. (Onore de Balzak)

177.    Ružnoća ima nad lepotom to preimućstvo što lepota prolazi, a ružnoća ostaje. (Onore de Balzak)

178.    Slava je sunce mrtvih, ona svetli samo iznad grobova. (Onore de Balzak)

179.    Ko može upravljati jednom ženom, može upravljati i jednim narodom. (Onore de Balzak)

180.    Slava je otrov koji se sme uzimati samo u malim količinama , jer su veće smrtonosne. (Onore de Balzak)

181.    I to mi je nešto – slava! Skupo je plaćaš, a ne možeš je zadržati. Nije li ona egoizam velikih ljudi, kao što je sreća egoizam budala? (Onore de Balzak)

182.    Brak sjedinjuje za čitav život dva bića koja se uopšte ne poznaju.(Onore de Balzak)

183.    Ćutanje je najprijatnije udvoje. (Onore de Balzak)

184.    Ne dodirujte idole. Pozlata ostaje na prstima. (Onore de Balzak)

185.    Svuda gde duša snažno reaguje otkriva se protivrečnost između čovekovih želja i stvarnosti. Ljubavnik želi da zaodene svoju dragu u svilu, da je ogrne mekom istočnjačkom tkaninom, a najčešće je ljubi na kakvoj jadnoj strunjači. (Onore de Balzak)

186.    Majčino srce je bezdan u kome na dnu uvek ima oproštaja. (Onore de Balzak)

187.    Ako čovek zaroni do dna užitka, izneće odande više šljunka nego bisera. (Onore de Balzak)

188.    Velike ljubavi počinju uz šampanjac, a završavaju uz čaj. (Onore de Balzak)

189.    Brak treba da se bori sa monstrumom koji proždire sve u njemu- navikom. (Onore de  Balzak)

190.    Nada je laka hrana, ali okrepljujuća. (Onore de Balzak)

191.    Iza svakog velikog bogatstva krije se veliko zlodelo. (Onore de Balzak)

192.    Prava majka nikada nije besposlena. (Onore de Balzak)

193.    Ljubavnik neprekidno misli na svoju dragu, a tek onda na sebe: kod muževa je obrnuto. (Onore de Balzak)

194.    Žena poznaje lice svog čoveka kao što mornar poznaje more. (Onore de Balzak)

195.    Ljubavnik uči udatu ženu svemu što je muž od nje krio. (Onore de Balzak)

196.    Jednakost je možda pravedna, ali niko na svetu neće moći da je pretvori u činjenicu. (Onore de Balzak)

197.    Trajanje strasti srazmerno je jednako otporu koji pruža određena dama na početku ljubavne veze. (Onore de Balzak)

198.    Nijednu žena ne ostavljaju bez razloga i to je pravilo zapisano u dubini srca svake žene: odatle potiče njihov užas da će biti napuštene. (Onore de Balzak)

199.    Brak mora da se izbori sa čudovištem koje guta sve: s navikom. (Onore de Balzak)

200.    Žena mora da bude genije da bi stvorila dobrog supruga. (Onore de Balzak)

Нема коментара:

Постави коментар