недеља, 27. децембар 2009.

Biseri

ĐOGANI 

- Išao sam u pravcu Novog Sada sa Vesnom, kada sam čuo kako peva okrenuo sam auto za 360 stepeni  i pravac Beograd.  

- Sladžo javi se na telefon zove te neki ANSWER!

- Moja Sladža džuska i kad ima (odgovor na pitanje zašto voli Slađu).

- Bilo nas je četvoro i ja petoro.

- Ja Sladžu nisam ni znao ni poznav'o dok se nismo upoznali.

- Čuti, Sladžo, ti si glupa, pusti mene da pričam.

- Sladžo, čekam te kod kolima.

- Sladžo, nemoj da se svadžamo pred kamere, nismo cigani.

Voditelj: Koji je najtužniji trenutak u vasem životu? -Kad  je meni i mom bratu rikn'o čale.

DRAGANA MIRKOVIĆ

- Najviše volim da pijem sok od đusa.

- Na pitanje da li voli Anu Karenjinu odgovara: - Da, pročitala sam sve od nje!

- Na pitanje kako se oseća u novom studiju odgovara: - Osećam se eventualno!

- Voditelj: Šta čitate u poslednje vreme? - Uglavnom TOLSTOJEVSKOG...

CECA

- Ceca (Trg '99): Ajmo sad nešto veselo "Kad bi bio ranjen ..."

- Da, ja sam samokritična, naročito prema sebi.

- Da, ja imam osećaj za filing.

- ...kad na naš stadion dolaze SUPROTNIČKI timovi...

Нема коментара:

Постави коментар