петак, 28. август 2009.

Biseri naših političara

Još dokaza da su svi političari umno poremećenu ljudi koji nemaju veze sa realnošću

-Kvalitet života se najmanje pogoršao u zatvorima. Dragoljub Janković, ministar pravde u Vladi Srbije
-Moja inspiracija, moja vizija, moja želja, moj cilj je - Nobel. Bogoljub Karić, biznismen
-Moje je tvrdo uverenje: bolje sporije - ali brže. Vojislav Koštunica, premijer
-Broj Srba koji su pobijeni na Kosovu ostaće nepoznat sve dok se svi ne vrate svojim kućama. Zoran Anđelković, predsednik Privremenog izvršnog veća Kosova
-Da bi mi se svideo, muškarac mora da ima sve što ja nemam, da je smiren, fleksibilan, da ima nešto u glavi... Maja Nikolić, pevačica
-Zbog prisluškivanja, ponekad tri sata ne mogu da se prikačim na Internet. Ivica Dačić, SPS
-Nisam otišao na pecanje u Ameriku, jer se jedan član Al Kaide zove slično kao ja. Šaban Šaulić, pevač
-Bili smo za ljudska prava kada ljudi još nisu znali šta je to. Žarko Korać, potpredsednik Vlade Srbije
-Nije problem nabaviti nuklearno oružje na tržištu, čak i kada ga ne bismo imali. dr Radovan Karadžić, predsednik RS
-Tamo gde ja odlučujem, rata neće biti. Slobodan Milošević, Predsednik Srbije
-U borbu idem bez emocija. Meni je žao da potrošim metak na hrvatskog civila. Taj metak mi nešto znači, a hrvatski civil mi ne znači ništa. Kapetan Dragan Vasiljković
-Ako bude trebalo, napravićemo još lepši i stariji Dubrovnik. Božidar Vučurević, pesnik i ratni zapovednik
Što se tiče optužbi za ratne zločine, mi smo vrlo jasni da je tako moralo da bude. Momčilo Krajišnik, član Predsedništva BiH
-Vrlo brzo svet će se okrenuti prema nama, pogotovo Amerikanci - oni vole pobednike, oni poštuju pobednički mentalitet. Branko Tupanjac, biznismen iz Čikaga
-Moja deca imaju visoko razvijena patriotska osećanja, prilično su pametna i zaista su lepa. Mira Marković, u otvorenom pismu šefu britanske diplomatije Robinu Kuku
-I kuću su mu srušili tokom agresije... Borislav Pelević o Slobodanu Miloševiću
-Haški tužioci su ružni zato što su nehumani i zli. S druge strane, Slobodan Milošević spada u lepe ljude. Najlepše. Mirjana Marković
-Obećao sam Miloševiću da neće ići u Hag. Ali, obećanje se odnosilo na tu noć. Čedomir Jovanović
-Mazuta ima dovoljno, samo ga treba nabaviti. Radomir Naumov, ministar energetike
-Danas imamo razmaženu radničku klasu. Miroslav Mišković, biznismen
-Jednog dana ću imati svog ličnog čitača, koji će mi čitati knjige dok ja radim. Vendi, estradna umetnica
-Uverena sam da će svi koji vide moju novu fotografiju pomisliti na anđela, a ne na gusku. Nevena, članica grupe "Models"
-Mi moramo da pobedimo. Zbog Slobodana Miloševića... i zbog mene. Vlajko Stojiljković, ministar policije na sjednici OO SPS Požarevca u avgustu 2000
-Mi, dok smo bili vlast, nismo imali problem sa kvorumom. Ja sedam dana pre zasedanja pozovem Šešelja, odvedem ga na šampitu i lepo se dogovorimo za šta će oni da glasaju. Zoran Anđelković, funkcioner SPS
-Očekujem da za mene glasaju oni koji ne izlaze na izbore. Bogoljub Karić, predsednički kandidat
To što radi Ronaldinjo, to je neponovljivo. Kao da gledam sebe kad sam se kao dečak igrao na livadi. Tomislav Nikolić
-Nisam završio fakultet jer nije valjao Zakon o univerzitetu. Tomislav Nikolić
-U novom udžbeniku istorije neće ponovo partizani pobediti, a četnici izgubiti. Gašo Knežević, ministar prosvete

Нема коментара:

Постави коментар