уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 801-900

801. Majmun je sišao sa drveta i rekao: Ovo je mali korak za mene, ali veliki za čovečanstvo.
802. Imao je tako veliku dušu da je hiljade ljudi nosio na njoj.
803. Revolucija teče kao pesma, svaki čas nas iznenade dobro poznati refreni.
804. Temelji jesu klimavi, ali ostatak građevine puca od čvrstine.
805. Iza nas su velika dela koja će pokolenja pokušati da otplate.
806. Jugoslavija izlazi na Jadransko more. Retko, ali izlazi.
807. Revolucija, to je ono pravo, osvežava, a ne goji.
808. Ne verujem da prirodne katastrofe mogu uništiti svet. Ja verujem u nauku.
809. Ko sa đavolom tikve sadi, ne pripada više individualnom sektoru.
810. Čovek bez uniforme je kao čovek bez čarapa.
811. Kaligula jeste prvi postavio konja za senatora, ali i mi konja za trku imamo.
812. Revolucija je narodna igra sa pevanjem i pucanjem.
813. Statističar je čovek koji pati od kompleksa srednje vrednosti.
814. Kakva sahrana. To treba doživeti.
815. Pejdžer poruka: Javi mi se na mobilni zovem te za 5 minuta.
816. Sizife, kako ide? Pa evo, gura se.
817. Devojkama je najinteresantniji mladić koji, šetajući plažom, ostavlja tri traga.
818. Debeli su, u stvari, puni sebe.
819. Najveći pedofil je Deda Mraz.
820. Prodao je dušu đavolu za ulaznicu u raj.
821. Dabogda u filmu igrao Nemca i naleteo na Batu Živojinovića.
822. Poznat sam po tome što za mene niko nije čuo.
823. Jedite više pasulja, državi je potreban gas.
824. Muškarci se dele na užasno proste i prosto užasne.
825. Plašim se buba-švaba, ne što su bube, već što su švabe.
826. Nećemo nove atomske bombe..bar dok ne upotrebimo stare.
827. Hvala ti davaoče krvi za moje srećno detinjstvo. Mali Drakula
828. Sa mnom je spavala, a sa njim je bila budna.
829. Pijem da te zaboravim, a kad se napijem, vidim te duplo.
830. Na greškama se uči, naročito ako ih slavimo kao praznike.
831. Živim spomenicima cela država je postolje.
832. Treba da nas vode oni koji su najviše lutali. Oni najbolje poznaju teren.
833. Kako će država odumreti uz ovako zdravo rukovodstvo.
834. Klasa na vlasti naučno je dokazala da živimo u besklasnom društvu.
835. Oni koji se uvlače moraju da znaju dokle mogu da idu.
836. Vidici unutrašnjih organa sežu do rebara.
837. Vikao bi narod dole lopovi, ali nije dozvoljeno podrivati narod.
838. Zahvaljujući napretku nauke moći ćemo još za života da vidimo smak sveta.
839. Bilo je to u nekoj zemlji seljaka. Uvozili su pšenicu i kukuruz.
840. Čovek je naše najveće bogatstvo, a mi bogatstva držimo pod ključem.
841. Preterali su sa prevaspitavanjem. Umesto crvene dobili su modru osobu.
842. Stalno padam na ispitima. Proklete stolice.
843. Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola.
844. Rad je sladak. Ali ja sam šećeraš.
845. Ako im nemožete objasniti, zbunite ih.
846. Alkohol je čovekov najveći neprijatelj. Samo kukavica beži od neprijatelja.
847. Diplomata je čovek koji je plaćen da dobro razmisli pre nego što ništa ne kaže.
848. Toliko sam se svojski predao ničemu, da me već pomalo i nema.
849. Ne brini ako te je ostavila devojka. Pivo je u frižideru.
850. Sa 15" prešao sam na monitor od 17". Dioptriju sam povećao sa +1,5 na +2,5.
851. Prodao sam čoveku neispravnu grafičku karticu. Od sramote neću moći da ga pogledam u monitor.
852. Niko nije hteo da kupi moj HDD od 20 MB. Tako sam postao bacač diska.
853. Upoznao sam ženu preko interneta. Ostavila me je kad mi je pao sistem.
854. Čim je čovek pronašao vatru, žena je stavila kafu.
855. Kud narkoman prođe, tu trava ne raste.
856. Ako si postala slavna zbog nogu, slava će ti se neprestano širiti.
857. Frižider je bolji od muškarca. Koliko god litara da staviš u njega neće početi da peva narodnjake.
858. Da li je pravilnije reći Irak ili Iran?
859. Otkad je umro kao da je u zemlju propao.
860. Supa je super. Super nije supa.
861. Dupe ima čelične živce- zamisli da na tebi neko sedi celoga života.
862. Ukrštanjem fiće i kokoške dobija se tranzistor koji nosi jaja.
863. Razlika između muve i slona je u tome što slonovi ne lete u rojevima.
864. Lambadu ćeš najlakše naučiti kad gurneš flomaster u dupe pa pišeš osmice po zidu.
865. Za čvrste grudi stavljajte malter u grudnjak.
866. Vi ste pisac? A kome pišete?
867. Ovo je vlada narodnog jedinstva. Svi građani su protiv nje.
868. Prodaću dušu đavolu čim se dogovorimo oko provizije.
869. Država podstiče natalitet. Stvorila je sve uslove za sirotinjsku zabavu.
870. Izmislićemo nove neprijatelje. Od ovih više nemamo koristi.
871. Optuženi je zahtevao da vidi svoga advokata, pa smo ih smestili u istu ćeliju.
872. U sledećoj godini svi mladi stručnjaci će dobiti posao, ukoliko budu želeli da rade sezonske poslove.
873. Naši političari se dele na levičare i desničare. Zavisi od toga koja im polovima mozga ne funkcioniše.
874. Ja nisam ratni zločinac. Moj doprinos je znatno manji.
875. Kriminalci sada ne mogu mirno da šetaju ulicama. Popularnost im to ne dozvoljava.
876. Čuvaj se psa- ima buve.
877. Imati sreće u ljubavi je velika stvar. Imati veliku stvar u ljubavi je prava sreća.
878. Obradujte svoje noge- operite ih.
879. Engleska trava nije najbolja- bolja je ona iz Kolumbije.
880. Bolje da puši nego da ostane trudna.
881. U početku si mi bila ceo svet, a onda sam naučio geografiju.
882. U spanaću ima mnogo gvožđa naročito ako se jede sa konzervom.
883. Ja sam cvet, a ti si ono što treba cvetu- đubre.
884. Obožavam tvoju kosu- vaška.
885. Skidao sam joj zvezde sa neba, a nisam znao da navija za Partizan.
886. Kada mi padne kamen sa srca, razbiću ti glavu.
887. Ne traži da budem savršen. Ako postanem takav potražiću i savršenu devojku.
888. To što ste paranoični ne znači da vas neko ne prati.
889. Današnja muzika bi morala biti umesto na pločama snimljena na seizmografima.
890. Kompromis je sporazum između dva partnera po kome svako dobija ono što nije hteo.
891. Mi samo ne treba da govorimo ono što govorimo i samo treba da radimo ono što ne radimo.
892. Nikad nismo mislili da ćemo misliti ono što danas mislimo.
893. Ko je bio voljen, zaboravio je. Uspomene imaju samo oni koji su voleli.
894. Tuđa nemoć je najlepša potvrda naše moći.
895. Narod je spreman na najveće žrtve, ali se žrtve prave lude, neće ni da čuju.
896. Šta nam vredi što imamo mnogo problema kad ne znamo kako da ih rešimo.
897. Muškarci su krivi za sve. Oni prave probleme, a žene ih samo rađaju.
898. Mi ne znamo šta hoćemo i šta radimo sve dok ne pogrešimo.
899. Ima mnogo rasparenih ljudi i mnogo neparnih kombinacija.
900. Ili ste sami ili ste suvišni.

Нема коментара:

Постави коментар