уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 601-700

601. Postoje četiri vrste seksa: Komični- imaš čime, nemaš koga; Tragični- imaš koga, a nemaš čime; Studentski-imaš koga, imaš čime, ali nemaš gde; Filozofski- imaš koga, imaš čime, ali čemu sve to.
602. Đačko mudrovanje: što više učim, više znam. Što više znam, više zaboravljam. Što više zaboravljam, manje znam. Što manje znam, manje zaboravljam. Što manje zaboravljam, više znam...Jebote, pa što onda da učim?
603. Kako u Černobilu broje do 100? Na prste.
604. Pitao sam je samo da li ima dve po pet, a ona je skinula grudnjak.
605. Našao sam ženu svog života, i to po vrlo povoljnoj ceni.
606. Moj drug Ivica je dovoljno bogat da kad otvori eurokrem ne oliže poklopac.
607. Onanija- to je kad se od šake pravi ženski polni organ, a od muškog polnog organa budala.
608. Skleroza je divna bolest, em ništa ne boli, em stalno upoznaješ nove ljude.
609. Zaljubljen sam u žensku novog dečka moje bivše devojke.
610. Propala mu fiks ideja. Nije imao špric.
611. Individualci celog sveta ujedinite se.
612. Što je babi milo, to se dedi svilo.
613. To što i nad popom ima pop nije hijerarhija već perverzija.
614. Nekada sam bio uobražen, ali sam to prevazišao. Sada sam savršen.
615. Ne može ni jedna žena da bude toliko ružna koliko ja mogu da budem pijan.
616. Kad muškarac zaspi sa ljubavnim problemom, probudi se sa rešenjem u ruci.
617. Iluzija je kada posle 25 godina braka shvatiš da ti žena nije strastvena nego astmatična.
618. Vozim kao grom. Svaki dan udarim u neko drvo.
619. Beogradski vazduh ima jednu prednost- vidimo šta udišemo.
620. Za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku Heineken.
621. Živiš...živiš...živiš, pa se oženiš.
622. Pojedi ujutro živu žabu i celog dana ti se neće desiti ništa gore.
623. Violina je živčani instrument.
624. Najlakši način da tvoje ime dospe u novine jeste da ih čitaš dok prelaziš ulicu.
625. Žene su nastale od rebra, a muškarci od majmuna.
626. Najveći ženskaroš je moja devojka, okreće se za svakom koju pogledam.
627. Ljubav počinje lupanjem srca, a završava se srčanim udarom.
628. Život je komedija za one koji misle i tragedija za one koji osećaju.
629. Srećan je onaj ko može da zaboravi ono što ne može da promeni.
630. Baba mi je stradala nesrećnim slučajem, pokušala je da pomuze dogu.
631. Ne znam zašto papagaj psuje, učio sam ga reči koje ne sme da koristi.
632. Samo je u seksu dobro biti kurate sreće.
633. Nerealno je moliti Boga za dobru ocenu iz marksizma.
634. Svaki pokušaj samoubistva kažnjava se smrću.
635. Uzmi pištolj i obesi se tamo gde je voda najdublja.
636. Svi su jednaki- reče budala.
637. Nema neosvojivih tvrđava već samo loših napadača.
638. Voleo bih da budem ono, što sam bio onda, kada sam želeo da budem, ono što sam sada.
639. Meni ne smeta kada mi žena okrene leđa. Ja tu pozu i volim.
640. Od kolevke pa do groba, najlepše je u krevetu.
641. Kako da joj šapćem na jastuku kad smo u pozi „69”.
642. Nisam joj obećao brda i doline. Već ih je imala.
643. Jedino nije volela pozu kad joj muškarac okrene leđa.
644. Taštu bih prepoznao među hiljadu aždaja.
645. Ženu sam držao za reč, dok joj je još bila u grlu.
646. Tašta mi se izgubila u šumi, ali su je, na sreću, pronašli medvedi.
647. Meta se najbolje pogađa iz ležećeg položaja.
648. Kad god bih se postavio u ženin položaj, najebao bih.
649. Svašta sam joj obećavao, da bih joj na kraju- ispunio.
650. Ona se uzbudila tek na kraju, kad sam joj plaćao.
651. Oženio sam se po drugi put, da ne misle da sam kukavica.
652. Srpski zakon gravitacije: najveći majmuni se uvek popnu na najviše grane.
653. Najbolji tipovi su oni koji se brzo sližu sa devojkom.
654. Groblje je mesto gde se polažu mrtvi da dočekaju studente medicine.
655. Tražim PARAnormalan život.
656. Sreća u nesreći, otkako mi je crkao televizor, setio sam se da imam ženu.
657. Mama i tata su se obradovali svežem mesu. Rekli su: Gde si našla tu svinju od dečka.
658. Blago fudbalerima oni su uvek na travi.
659. Pričaju dve proteze: Al se nakad dobro jelo.
660. Rekao sam joj: Ako ti se puši, ti zapali. Sledeći dan sam se probudio u bolnici.
661. Tražio sam da vidim album sa njenim slikama. Pokazala mi je Playboy.
662. Na udicu sam stavio magnet- pecam sardine.
663. Vreme je da uplašim hobotnicu koju držim u akvarijumu. Ispraznilo mi se penkalo.
664. Zatrpan sam poslom. Rudar
665. Biću kratak i nejasan.
666. Neprijatelju se prilazi s leđa, a prijatelju otpozadi.
667. Jedan nije nikad bio oženjen i to je njegov pakao. Drugi se oženio i to je njegova kazna.
668. Slavina je ženskog roda. Zato menjajte gumicu.
669. Kada postanem prah, dodajte vodu.
670. Svečanim presecanjem pupčane vrpce u rad je puštena još jedna beba.
671. Prodajem frižidere i zamrzivače. Cena je da se smrzneš.
672. Čak je i u fizici perverzija da se isti polovi privlače.
673. Kako pile postane kokoška? Uda se za magarca.
674. Iz škole je izašla sa dvojkama. Smestio joj je razredni.
675. Ja sam kupio tanjir, a ona grudnjak...a nemamo šta da stavimo u njih.
676. Odoh ja u beli svet, reče žaba i skoči u krečanu.
677. Nije strašno ako pričate sami sa sobom. Strašno je ako se ne razumete.
678. Bila sam toliko grozna da su sve bebe u porodilištu plakale.
679. Moj znak je znak je strelac. Podznak- 20 centimetara.
680. Lako je biti pošten kad nemaš drugog izbora.
681. Ako je vreme novac, onda znam koliko je sati.
682. Ljudi zaposlio sam se- šta sad da radim?
683. Nekad su devojke kuvale kao majke, a danas piju i puše kao očevi.
684. Svi mrtvi su van životne opasnosti.
685. Uvek kad treba da dođe mojih 5 minuta- stane sat.
686. Ljubav je snaga, ljubav je moć, gotova beba za jednu noć.
687. Devojka je kao telefon, uvedeš je u stan i ubrzo dobiješ dvojnika.
688. Ako imaš veliko dupe to može da bude vrlo jebena stvar.
689. Zalažemo se za mir svim raspoloživim vojnim sredstvima.
690. Nevolja je kada vas kanibali uzmu na zub.
691. Ja sam antialkoholičar. Čim ugledam rakiju pođe mi voda na usta.
692. Žena mi, najzad, više ne zvoca kada se kartam. Izgubio sam je juče na pokeru.
693. Za dug život treba ostati u formi. Moja baka je u 60. počela da hoda 10 km na dan. Danas ima 97 godina i nemamo pojma gde je.
694. Dao bih život za otadžbinu. Ima li dobrovoljaca?
695. Kao svinje navalismo na prasetinu.
696. Nakon žučne rasprave o impotenciji, pacijent je silovao psihijatra.
697. Ispunio sam joj tri želje: Ah, oh, uh!
698. U život nisu dizali ništa teže od revolucije.
699. Priroda se žestoko poigrala sa KITOM- teško pronalazi odgovarajuću ribu.
700. Pijanci veruju u Darvina.

Нема коментара:

Постави коментар