уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 201-300

201. Lako je bilo Napoleonu, izdahnuo je na Jeleni.
202. Žene u proseku malo lažu s obzirom na to koliko puta zinu.
203. Progutao sam tiganj. Ko ne veruje neka mi opipa dršku.
204. Moj mladić baš nema ukusa- reče devojka i odgurnu tanjir.
205. Ne insistiraj da budeš u većini. Većina je na groblju.
206. Platio je glavom jer nije imao ništa sitnije.
207. Otac i majka mi se odlično slažu. Čas ona slaže njega, čas on nju.
208. To što malo fali, to devojci sreću kvari.
209. Prošao voz. Ana Karenjina
210. Mrzim Uskrs. Jaje
211. Kupaći kostim ženi najbolje stoji u ruci.
212. Atomska bomba je bezopasna. Naročito ako se razbije na atome.
213. Eskimke svoje muževe varaju na suprotnom polu.
214. Sreća u nesreći je kada ti neko izmakne električnu stolicu.
215. 100 ljudi-100 ćudi. 100 žena- 200 sisa.
216. Tražim pomilovanje po mudima.
217. Ovaj grafit je samo za nju.
218. Imam i ja razdeljak, samo se ne vidi od gaća.
219. Kadija te tuži, kadija ti sudi, a plen delite zajedno.
220. Opustite se, gulite kraste uz ozbiljnu muziku.
221. Tri puta Bog pomaže. Kada iskoristite taj bonus obratite se Alahu.
222. U meni se bora budala i genije. Plašim se da pametniji ne popusti.
223. Maler je kada poljubiš žabu i sam postaneš žaba.
224. Žil Vern je predvideo sve osim artura Klarka.
225. Tata, kada si bio mali, da li si bio dečak ili devojčica.
226. Moderno olimpijsko geslo: važno je pobediti, ali je još važnije proći doping kontrolu.
227. Okreći se sine- da ne zagoriš.
228. Idealna ljubav je između muškarca sa lepim primanjima i žene sa lepim davanjima.
229. Teško je podnela slavu. Prejela se.
230. Juri za onim koga ne možeš da uhvatiš i tako ćeš stalno biti u igri.
231. Ja i ona smo voleli istu stvar, ja nju, a ona sebe.
232. Muškarci vladaju svetom, a žene muškarcima.
233. Ne veruj Bogu i on je muškarac.
234. Ljubav je jedina škola čiji se raspust ne dočekuje sa radošću.
235. Ne zalivaj tugu suzama, jer sve što se zaliva, raste.
236. Muškarci imaju malje po grudima zato što su u duši pizde.
237. Ljubav je kao vošnja automobilom, startuješ brzo, a kočiš kada je vać prekasno.
238. Kada umrem idem u raj, jer sam ceo život proveo u paklu.
239. Ako je greh voleti, onda mi oprosti.
240. Svi za jednog, jedan za sebe.
241. U ovoj zemlji svi su slobodni pa čak i lopovi.
242. Bog je stvorio muškarca i rekao: I stoka mora postojati.
243. Ako neko kaže da su svi na svetu srećni, onda verovatno ne zna da postojim ja.
244. Kako da kupim sreću kada ni za tugu nemam para.
245. Najbolje je biti sam, jer onda nema ko da te ostavi.
246. Ljudi grickaju nokte da bi mogli da kažu: Uh, živ se pojedoh.
247. Bože daj mi sve, jer ništa već imam.
248. Sreća je sagrađena upravo od kamena koji nam nedostaje.
249. Svako ima nekog koga nema.
250. Za muškarcem i autobusom nikad ne treba trčati, jer uvek naiđe drugi.
251. Žensko srce je kao pun autobus, uvek se nađe mesta za još jednog.
252. Muškarci su kao čokolada, ako ih mnogo voliš možeš da se zaokrugliš.
253. Žene budite tačne kao sat, ali ne dozvolite da vas muškarci navijaju.
254. Poljubac je jedini način da žena muškarcu začepi usta.
255. Da sam ljudožder umrla bih od gladi, jer je sve više muškaraca koje ne mogu da svarim.
256. Dame su kao i u šahu uvek jurile konje.
257. Nikad ne treba trčati za ženom, jer ćeš se sudariti sa onim što beži od nje.
258. Muškarci su kao ćelije, njihove najvažnije delove moraš tražiti mikroskopom.
259. Brak je prva stvar koja dolazi posle života, a pre smrti.
260. Ne paniči, ja te samo volim.
261. Sreća je pauza između dve nesreće.
262. Najveća sreća je ne roditi se, ali ja ne poznajem nikog ko je tu sreću doživeo.
263. Usamljeni ljudi su pametni, zato i jesu usamljeni.
264. Ne dao te Bog nikom... samo meni.
265. Kada ti život okrene leđa šutni ga u dupe i bićeš srećan.
266. Čovek je kao brod, kada tone svi ga napuštaju.
267. Svi idioti su srećni ljudi. Nadam se da je i on srećan.
268. Moj dečko ima nešto šarmantno, lepo, uzvišeno, nešto što drugi nemaju-on ima mene.
269. Danas je teško biti gad, jer je velika konkurencija.
270. U životu je kao na maskenbalu, kad svi skinu maske prestaje veselje.
271. Bolje izgubiti trenutak u životu nego život u trenutku.
272. Zaboravi me samo na trenutak i videćeš kako je teško živeti bez mene.
273. I đavo je bio anđeo, dok nije prodao dušu.
274. Kada bi oni što govore loše o meni, znali šta ja mislim o njima, govorili bi još gore.
275. Tražim samoću, ko će samnom?
276. Život je sve što se dešava dok mi čekamo da se desi.
277. Najsigurniji način da pogodite žensko srce je da gađate klečeći.
278. Greške lekara se zakopavaju, a greške novinara umnožavaju u desetine hiljada primeraka.
279. Amerikanci svoje ljude šalju na Mesec, a mi svoje i na mesec i na više godina.
280. Oslobodite robinju Izauru.
281. Elvis kill JFK.
282. Ako je ljubav odgovor, kako je glasilo pitanje.
283. Menjam dizelaša za kantu supera.
284. Menjam cimera koji hrče, za cimerku koja uzdiše.
285. Ovuda je prošla devojka koju volim.
286. Uvek me uhvate kad pišem po zi
287. Ovaj zid je poklonjen Jasmini.
288. Jasmina, znaš ko, znaš šta, i znaš koliko.
289. Nije sve u seksu, ima nečega i u držanju za ruke.
290. Nikad ne veruj ženi koja laže.
291. Student nije zapalio žito.
292. Sačuvajte ovaj zid može vam doneti kolor televizor.
293. I dinosaurusi su izumrli, pa šta im fali.
294. Ne diraj lava Dok Holidej.
295. Ko jamu drugom kopa sam u Nju Orleans.
296. Kom opanci Tom i Džeri.
297. Beograđani, volite i čuvajte Beograd, on nema nikoga osim vas.
298. Ko se ovoga jutra probudio u Beogradu može da smatra da je za danas sasvim dovoljno postigao u životu.
299. Beograd ima najlepše devojke na svetu, čast izuzecima.
300. Sve je belo kad se dobro svrši.

Нема коментара:

Постави коментар