недеља, 21. јун 2009.

Saveti naših majki

Saveti naših majki koje su nas podučile sledećem:


Bezuslovnoj ljubavi: „Dođi, ljubavi. Vidi samo kako si pokakan!”
Logici: „Ako padneš sa te ljuljaške i slomiš vrat, sve će kolače seka pojesti! ”
Primanju: „Dobićeš svoje kad stignemo kući!”
Oftalmologiji: „Nemoj toliko da se primičeš televizoru, oslepećeš!”
Odrastanju: „Ako ne pojedeš svu šargarepu, nikad nećeš porasti!”
Filozofiji: „Ako se udaviš, dobićeš batine. Zato, pamet u glavu!”
Planiranju karijere: „Ako ne ispraviš jedinicu iz hemije, nikad nećeš naći dobar posao!”
Vantelesnoj percepciji: „Obuci se. Ja najbolje znam da li ti je hladno ili nije!”
Nedoslednost: „Na šta si mislio? Odgovori kad te pitam...Kako smeš majci tako da odgovaraš!”
Crnom humoru: „Nemoj meni da se žališ kad ti kosilica odseče noge!”
Seksu: „Nije, sine, to tačno...Tebe je donela roda!”
Genetici: „Isti si kao tvoj otac!”
Korenima: „Vidi! Kakav nered. K'o da si rođen u štali!”
Intuiciji: „Ne možeš ni da pretpostaviš šta će biti kad ti otac stigne kući!”
Mudrosti: „Kad budeš u mojim godinama i ti ćeš to razumeti!”
Pogledu u budućnost: „Jednog dana ćeš i ti imati decu!”
Poštovanju tuđeg rada:„Ako ćete da se igrate, idite napolje- upravo sam izbrisala parket!”
Religiji: „Molim Boga da ne ostane fleka na stolnjaku!”
Dogmatizmu: „Zato što sam ja tako rekla, eto zašto!”
Vidovitosti: „Vidim ja, od tebe nikad neće postati čovek.”
Ironiji: „Nastavi da se smeješ pa ćeš imati razloga da plačeš!”
Apsurdima: „Začepi ta usta i pojedi taj pasulj!”
Nemogućim misijama: „Pogledaj samo tu prljavštinu na svom vratu!”
Vremenskim nepogodama: „Kao da je tornado prošao kroz tvoju sobu!”
Preuveličavanju. „Rekla sam ti milion puta- ne preuveličavaj!”
Kruženju materije kroz prirodu: „Ja sam te donela na svet, a đavo će te izgleda odneti!”

Narcisoidnosti: „Postoje milioni dece koji nemaju sreće da imaju tako divne roditelje kao ti!”

Postojanosti: „Drž' se dobro kad ti se tata vrati sa posla!”

Putovanju kroz vreme: "Ako se ne ispraviš, ima da te tresnem tako da ćeš odleteti u sledeću nedelju"

Logici: "Zato što ja tako kažem, eto zašto!"

Predostrožnosti: "Obuci čiste gaće, u slučaju da se nešto dogodi"

Ironiji: "Samo ti plači, pa ću ti dati i razlog za plakanje!"

Izdržljivosti: "Ima da sediš tu sve dok ne pojedeš sav spanać!"

Nasleđu: "Prekini da se ponašaš kao tvoj otac!"

Iščekivanju: "Čekaj samo da stignemo do kuće..."

Primanju: "Dobićeš ti svoje kad dođemo kući..."

Medicine: "Prekini da ukrštaš oči, ostaće ti tako!"

Humoru: "Nemoj da trčiš kod mene kad ti ta kosilica odseče noge"

Odrastanju: "Ako ne pojedeš to povrće, nikad nećeš porasti"

Нема коментара:

Постави коментар