четвртак, 25. јун 2009.

Manifest muškaraca i žena

Manifest muškaraca

OVO NIJE NIKAKAV ŠOVINISTIČKO PROPAGANDISTIČKI STAV - OVO JE JEDNOSTAVNO ISTINA

MI MUŠKARCI SMO JEDNOSTAVNI

Napokon sve stoji crno na bijelo; dani, kojima su žene govorile da nas ne razumeju, su odbrojani. Ovim dobijate jedno moćno oružje koje ćete dati vašim ženama u ruke i koje će pomoći da vas vaše žene konačno počnu razumevati!

MANIFEST MUŠKARACA (jednom zauvek!)

Gospođama, gospođicama, damama, suprugama, devojkama, verenicama i svima drugim ženama:
1. Ako misliš da si predebela, tada verojatno i jesi! Ne pitaj me ništa o tome, ne želim odgovoriti na to pitanje.
2. Kada želiš nešto, dovoljno je da to i zatražiš. Da pojasnimo jednu stvar: Mi smo JEDNOSTAVNI! Mi ne razumemo nikakva suptilna i indirektna pitanja! Ona jednostavno ne funkcionišu kod nas! Čak ni ona suptilna i indirektna pitanja, koja bi svakoj ženi trebala biti jasna!
3. Kada postaviš neko pitanje, na koje u suštini i ne očekuješ odgovor, nemoj se čuditi kada dođe odgovor koji nisi htela čuti!
4. Mi smo JEDNOSTAVNI! Kada te zamolim da mi dodaš hleb, mislim upravo to - da mi dodaš hleb! Time ti ne prebacujem što hleb nije na stolu. Kod nas nema nekih skrivenih poruka niti prebacivanja. Mi smo stvarno JEDNOSTAVNI!
5. Mi smo JEDNOSTAVNI! Nema nikakvog smisla da me pitaš na šta upravo mislim! 96,5 posto vremena muškarci misle na seks! Ne, mi nismo opsednuti, to je jednostavno jedna stvar, koja nam pričinjava najveću radost!
6. Mi smo JEDNOSTAVNI! Ponekad ne mislim samo na tebe. To nije ništa strašno. Molim te da se navikneš na to. Zato te molim da me ne pitaš na što mislim, ako nisi spremna razgovarati o politici, ekonomiji, filozofiji, fudbalu, alkoholu, sisama, guzicama ili autima.
7. Petak/subota/nedjelja = puno žderati = prijatelji = fudbal na televiziji = pivo = loši maniri. To ti je kao pun mesec ili plima i oseka - jednostavno neizbežno!
8. Kupovina mi ne pričinjava nikakvo zadovoljstvo i nikad, baš nikad neće!
9. Kad izlazimo negde, što god da imaš na sebi super ti stoji. Kunem se!
10. Imaš dovoljno odeće i obuće. Plač je ucena! Da sam sebe dovedem do finansijske propasti nije nikakav dokaz moje ljubavi prema tebi!
11. Većina muškaraca ima 3 para cipela. Ponavljam: mi smo JEDNOSTAVNI! Ne znam odakle ti ideja da ja mogu znati koji ti od tvojih 30 pari cipela najbolje stoji.
12. Jednostavno odgovori poput da ili ne su potpuno dovoljni kod svakog pitanja!
13. Kada imaš problem, zamoli me samo da ti pomognem rešiti ga. Ne očekuj isto sažaljenje koje inače dobijaš od svojih prijateljica.
14. Glavobolja koja traje 8 nedelja nije glavobolja! Idi doktoru!
15. Kada kažem nešto što se može dvostruko tumačiti i jedno od tumačenja te uznemiruje, budi sigurna da mislim ono drugo!
16. Svi muškarci vide samo 16 boja! Trula višnja je voće, a ne boja!
17. Mi volimo pivo kao što vi volite ručne torbice. Vi nas ne razumete; ne razumemo ni mi vas!
18. Kada te pitam što ti je, a ti kažeš da nije ništa, verovaću ti i ponašati se kao da ništa nije bilo!
19. Nemoj me pitati da li mi se sviđaš! Kada ne bi bilo tako, ja ne bih više bio tu gde jesam!
20. I na kraju osnovno pravilo: U slučaju najmanje nedoumice, dileme ili sumnje, o čemu god se radilo, uzmi uvek ono najjeftinije ili najjednostavnije!!!

MI SMO STVARNO JEDNOSTAVNI!!!

Ovaj manifest pošaljite što većem broju žena, da napokon i jednom zauvek uspeju razumeti muškarce! Pošaljite što većem broju muškaraca, da znaju da nisu sami u svojoj borbi!



Manifest žena
(odgovor na manifest muškaraca)

OVO NIJE NIKAKAV FEMINISTIČKI PROPAGANDISTIČKI STAV - OVO JE JEDNOSTAVNO ISTINA

Napokon sve stoji crno na belo; dani, kojima su muškarci govorili da nas ne razumeju, su odbrojani. Ovim dobijate jedno moćno oružje koje ćete dati vašim muškarcima u ruke i koje će pomoći da vas vaši muškarci konačno počnu razumevati!

MANIFEST ŽENA (jednom zauvijek!)

Gospodi, supruzima, momcima, verenicima i svim drugim muškarcima:

1. Ako misliš da ne možeš zadovoljiti ženine potrebe, tada verojatno i ne možeš!
2. Bilo kakva suptilna i indirektna pitanja su isključivo ona retorička. Nijedna pametna žena ne očekuje da će dobiti odgovor. Zapamtite, to je jednostavno razmišljanje na glas. Niste pozvani da komentarišete! Uostalom, ako vas nešto direktno pitaju redovno ostanete zabezeknuti.
3. Kada te zamolim da mi dodaš hleb, molim te učini bar to bez pogovora. Ne prebacujem što ništa ne pomažeš u kući, što je sijalica na lusteru crkla pre dve nedelje i što sudopera curi, jer sam znala da si nekoristan od prvog dana kad sam te videla!
4. Nema nikakvog smisla da me pitaš na što upravo mislim. Sigurno se pitam kako sam završila tu s tobom i očajnički pokušavam naći barem jedan razlog zašto te još uvek volim.
5. Mi smo komplikovane! Ponekad ne mislim samo na tebe i da imam za pranje tri veš mašine tvojih prljavih gaća i skuvati ti večeru. Tako da ako ti to smeta napravi je sam. Imam i ja pravo na život!
6. Petak/subota/nedjelja = večera vani = izlazak = prijateljice = alkohol plus nešto što vi muškarci nikada nećete saznati!
7. Kupovina u društvu muškarca nam ne predstavlja nikakvo zadovoljstvo, niti će ikada predstavljati. Vodimo vas isključivo kao rezervni izvor keša!
8. Kad izlazimo negde, što god da imaš na sebi, a da to nisam kupila ja, izgleda katastrofalno! Kad će doći taj dan da se ne moram s tobom sramotiti u javnosti!?
9. Imam dovoljno odeće i obuće! Ako ih dragi ti nisi kupio, poludećeš od zavisti, jer to znači da ti je žena pametnija i sposobnija od tebe! Svi znamo da ti je nemoguće da to podneseš!
10. Većina žena ima pristojan broj pari cipela u ormaru, isto kao što muškarci imaju pristojnu količinu piva u frižideru. Ne, nisam ti kupila još piva isto kao što mi ti nisi kupio još cipela. Zato prestani to više da pitaš!
11. Bilo kakvi odgovori na pitanja nisu potrebni, jer ćemo, bez obzira na vaše mišljenje uraditi po svojm!
12. Kada imaš problem, možeš očekivati zagrljaj i sažaljenje, ali ga rešavaj sam! Ne zanimaju me detalji i uopšte ne želim imati ikakve veze sa tim!
13. Imaš pravo! Glavobolja koja traje 8 nedelja, nije glavobolja! To je pouzdan znak da te više jednostavno ne želim!
14. Kada ti kažem nešto što se može dvostruko tumačiti i jedno od tumačenja te uznemiruje, budi siguran da mislim upravo na to!
15. Mi volimo ručne torbice, kao što vi volite pivo. Vi nas ne razumiete, dok mi vas razumiemo u potpunosti, jer ste vi JEDNOSTAVNI!
16. Kada te pitam što ti je, ima da se praviš da ti nešto zaista jeste ili inače nema hopa-cupa večeras!
17. Nemoj me pitati da li mi se sviđaš, jer ti se odgovor možda neće svideti. A i objašnjenje bi moglo biti predugačko!
18. Nemojte misliti da ste toliko bitni i nezameljivi. Ima vas na hiljade. Svih veličina i oblika.
19. Kada vam žena kaže da ona i još dve prijateljice idu negde na vikend, to nikako ne znači da idu zajedno i na isto mesto!
20. I na kraju. U slučaju dileme ili najmanje nedoumice ili sumnje, o čemu se god radilo, uzmi uvek ono što ti se najmanje sviđa. Oboje znamo da je to prava stvar!

Нема коментара:

Постави коментар