субота, 20. јун 2009.

Dragi Deda Mraze

Dragi Deda Mraze,

Mora da si iznenadjen što ti pišem danas, posle praznika, ali hteo sam da ti razjasnim neke stvari koje su se dogodile tokom minule godine i to baš od onog dana kada sam ti poslao pismo sa mojim božićnim željama.Pisao sam ti da želim bicikl, rolere, Matchbox pistu sa automobilčićima i loptu. Rasturao sam se od učenja cele godine, nijednom nisam zakasnio na čas a čak sam dolazio i ranije u školu da bih pomogao drugarima oko zadataka. Bio sam najbolji učenik u razredu, a osvojio sam i prvo mesto na gradskom takmičenju mladih matematičara. U celom naselju ama baš niko se pristojnije nije ponašao od mene, čak ni moj stariji brat Steva, ni mama ni tata, komšije i da ne pominjem. Išao sam u crkvu svake nedelje u jedanaest sati, popa samo što nije udario infarkt kada bi me ugledao ali sam i to preživeo. Čak sam i bakama i dekama pomagao da pređu ulicu i zaradio značku "Najbolji mali policajac". Pošto iz navedenog i najveća budala može da zaključi da sam tokom cele prošle godine bio dečak za primer, sada bih želeo da tebi , dragi Deda Mraze, postavim nekoliko pitanja:
Kako si uopšte imao muda da mi posle svega ispod jelke ostaviš usrani Yo-Yo jebale te i one čarape sa znakom Matrix-a i one Lego kocke. Imaš li ti uopšte mozga u toj debeloj glavi? Zar misliš da sam seja cele Jebene godine mučio trudio nizašta, jebali te pokloni!
Mene si zajebao kao da sam ti najgori neprijatelj, pička ti materina. A onom pederu Jovi od prekoputa, ostavio si mu najnoviji bicikl iako ih vec ima tri. Nemoj slučajno da se zajebeš pa da naredne godine probaš da se ufuljaš kroz dimnjak na mojoj kući! Sjebaću te kao mladog majmuna, kretenu jedan bradati! A od onog tvog jelena ću kobasice da napravim pa ćeš morati peške do jebenog Severnog pola, isto kao što sada i ja pešačim do škole jer mi nisi doneo bicikl. Teraj se u kurac, Deda Mraze. I samo da znaš da ja sve pamtim, a sledeće godine ću ti se slatko najebati majke, pederu jedan debeli i bradati!

S Ijubavlju,
tvoj Perica

Нема коментара:

Постави коментар